flessenwarmer voor onderweg

Discussie in 'Voeding' gestart door Tolando, 4 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tolando

Tolando Lid

12 sep 2014
    64
    0
    6
    Cafetaria
    Ik heb heel internet zo'n beetje afgestruind maar kan het niet helemaal vinden.
    Ik zoek een flessenwarmer die zonder stroom en meerdere malen te gebruiken is onderweg
    Op batterijen b.v of vooraf opladen.
    Iemand een tip?

Ik kwam ook de zelfwarmende fles tegen van yoomi, iemand daar ervaring mee?

Ik heb geen zin om met een dagje weg een thermoskan en een leeg bakje mee te nemen om het zo op te warmen.
    Hoop dat er een andere manier is.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb ook nog nooit een thermoskan meegenomen. Eigenlijk overal hebben ze wel kokend water of een magnetron. Zou daarom niet gaan zeulen met een flessenwarmer.

3. Roty

Roty Actief lid

22 apr 2015
    449
    74
    28
  4. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Er bestaan adapters die je in de aansteker van de auto kunt doen waar je dan de stekker van je flessenwarmer in kunt steken. Ik heb geen idee hoe ze heten of waar je ze kunt halen maar ze bestaan wel.

5. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Chicco heeft een flessenwarmer met een adapter voor in de aansteker. Gekocht op bol.com. Heeft ook gewoon netsnoer, zo gebruik ik hem.
    Maar zo te lezen zoek je een die snoerloos is?
    Is een thermoskan dan niet toch veel compacter en makkelijker?

6. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik heb ook de chicco geloof ik. Die kan met dat adapter ding inderdaad in het aansteker contactje. Erg handig voor in de auto. We hebben het al meerder malen gebruikt met op vakantie gaan.

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb ook de chicco. Voor onderweg denk ik 1 keer gebruikt terwijl we wel juist die hadden gekozen om in de auto te kunnen gebruiken.

8. Tolando

Tolando Lid

12 sep 2014
    64
    0
    6
    Cafetaria
    En als jullie dan inde stad of ergens in een park zijn gaan jullie weer helemaal terug naar de auto om een flesje op te warmen?
    Dit leek mij nou niet echt handig.
    En een thermoskan hoe warm je je fles daar mee op als die al 5 uur in je tas zit?
    Met lauw water in een bakje en flesje erin?

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik vraag in een park of stad gewoon gekookt water en dit mengde ik met een flesje water
    Als ik voor een kortere tijd weg ben, gekookt water in de thermosfles. Niet om op te warmen maar om te drinken

10. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik weet niet of het voor bv of fv is; maar voor fv kun je natuurlijk gewoon een thermoskan heet water en een fles koud water meenemen. Het is ff prutsen om de juiste temperatuur te krijgen en daarna moet je waarschijnlijk wel wat water afgieten om je hoeveelheid te krijgen maar daarna is het mengen en gaan. ;) Als je niets kunt vinden dus. En als je ergens heen gaat met restaurantjes of een ehbo post kunnen ze je vast wel warm water geven om de fles mee te maken of het flesje even opwarmen.

Voor bv zou je een grote thermoskan met heet water en een leeg bakje mee kunnen nemen om zo op te warmen. Of gewoon live voeden natuurlijk.(als je dat niet prettig vind, misschien helpt het om een hydrofiel doek over je schouder te doen en een rustig plekje opzoeken?)

Deel Deze Pagina