Fisher Price Kinderstoel Friendly (kinder, stoel, fisher, price) Kinderstoel Friendly Kinderstoel met speeltjes en dieren in allerlei kleuren. Vinyl zitje, gemakkelijk schoon te maken en machinewasbaar. Gemakkelijk los te maken blad dat in de vaatwasser kan. De bijtring is ook vaatwasserbestendig. Stoel is op 7 hoogtes en 3 zithoudingen in te stellen. Specificaties - Verstelbare riem met 3 tot 5 standen - Blokkeerbare wieltjes - Opklapbaar en gemakkelijk op te slaan - Kan tot stoel worden versteld - Max. gewicht 22 kg - Vanaf 6 maanden
ze stonden eerst voor 99 euro in de winkels. Was een paar maandjes terug al. Ze lijken heel erg op de Chicco Polly
Er zijn winkels die ze nog hebben, maar aangezien het een ouder actie-artikel is zullen flink wat winkels de stoel niet meer hebben. Voor die paar euro extra zou ik hem online bestellen en laten bezorgen. Flinke doos en hij weegt ook wel...
ik heb ze hier bij de kruidvat ook nog nooit gezien, ik heb hem vanochtend besteld via internet, op de site stond voor 15.00 uur besteld morgen in huis, maar ik kreeg een mailtje dat het 2 werkdagen kon duren, dus of morgen, of maandag heb ik de stoel
heb m trouwens ook nog nooit in het krantje gezien ik heb wel zo'n houten van kruitvat maar ben al heel lang op zoek naar zo'n inklapbare
ik heb er net nog 1 besteld. toen ik mijn bestelling gedaan had en aan mijn vriend wilde laten zien gaf hij ook aan dat ie uitverkocht was. hopelijk komt het goed.
ik heb donderdag middag voor mezelf besteld... heb het mijn zusje laten weten ( die is ook zwanger ) en die houdt van die kleurtjes... dus zij heeft gister middag besteld.
Ik heb de stoel gisteren in heerhugowaard nog gekocht daar stond er nog 1 gewoon in de winkel ga hem straks in elkaar zetten ben benieuwd
JAAA, duurde even maar gevonden. Heb 10000 filialen gebeld was nergens meer, ook bij de trekpleister was hij uitverkocht overal. Alleen ja in heerhugowaard nog maar die wouden ze helaas niet opsturen terwijl ik de kosten zelf wou betalen, maar het is gelukt. Nu toch nog 1 gevonden in Breda. Was de laatste...
je kan ze toch ook gewoon online bestellen! heeft mijn vriendin ook gedaan. edit zie dat ze al uitverkocht zijn.
ik heb de stoel inmiddels binnen gekregen, en ook al opgezet, mooi dingetje hoor ons zoontje vind het ook geweldig om er in te zitten kan hij voortaan mooi mee eten aan tafel et is even een gepruts om in elkaar te zetten... maarja hoort er bij
Hier in berkel en rodenrijs stonden er nog wel een aantal vanmiddag rond een uur of 16.. (heb zelf een loopstoeltje gekocht voor 15 euro)
nanni zou jij niet voor mij kunnen vragen of ze hem op kunnen sturen kan helaas niet bellen wil er heel graag 1 hebben of dat ik jou het geld overmaak en dat jij hem opstuurt voor me???
had hem donderdagavond besteld en gister binnen gekregen...supermooi ding, ze zit er veel steviger in dan die houten stoel van het kruitvat en ze kan nu veel makkelijker aan tafel zitten het blad kan over de eettafel geschoven worden... de dames die nog eentje zoeken hopelijk lukt het jullie? waren ze in de winkel ook 35 euro?? ik vind het echt ongelofelijk die prijs..