Fikse pijn linkerzij

Discussion in 'Zwangerschap' started by XuonA, Jan 2, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Hallo Allemaal,

Misschien heeft hier iemand de gouden tip of het gouden idee.
    Ik heb sinds een uurtje enorme pijn in m'n linkerzij. Ter hoogte van m'n heup denk ik zo en dan doorstralen naar boven.
    Op bed liggen is momenteel het enige wat helpt.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? En wat ik hier aan kan doen?

2. Bureau

Bureau Bekend lid

Jul 3, 2014
    901
    41
    28
    Is het niet ter hoogte van je lever?

3. flower861

flower861 Actief lid

Dec 4, 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dat vorige week gehad, begon in mijn onderrug en trok toen door naar mijn linkerzij en uitstraling in mijn lies. Wist van ellende niet hoe ik moest gaan liggen.. Bij mij bleek het een combinatie van flinke obstipatie en bandenpijn te zijn. Heb van de huisarts lactulose meegekregen, de dag erna werd het godzijdank wat draaglijker:(

4. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Niet dat ik weet....

5. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Bij mij zit het echt over m'n hele linkerzij... van onder naar boven.. maar dat van jou klinkt ook echt ellendig! Fijn om te horen dat het ni dragelijker is! Ik wacht even af hoe ik me morgen voel, anders ook de huisarts maar even bellen...

6. Mjmw

Mjmw Actief lid

Dec 5, 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Ik heb ook wel eens op links erg veel pijn wat mij helpt is echt flink water te drinken. Ik drink meestal een 0.5ltr flesje leeg. Dan na een poosje zakt het af. Sterkte ermee

7. flower861

flower861 Actief lid

Dec 4, 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    He bah, vervelend :( Mijn hu vertelde mij dat je darmen enorme pijn/krampen kunnen veroorzaken en aangezien die rotdingen overal zitten zou het best kunnen dat het ergens in de buik flin verstopt zit.
    Sterkte en inderdaad even bellen naar de hu als je morgen nog zo'n pijn hebt

8. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Niet je nieren?
    Bij een verwaarloosde blaasontsteking kun je een nierbekkenontsteking krijgen.
    Bij mij begon het met een beurs gevoel in mijn zij en eindigde in een stekende pijn over een groter gebied.

9. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Toevallig m'n urine afgelopen week nog laten checken, dus daar ga ik nu niet van uit! Maar misschien wel goed om te laten checken deze week nog een keer!

10. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Ja voorheen was het zo makkelijk te herkennen waar de darmen waren... en waarom t zeer deed... maar eens in de gaten houden, hopelijk komt het van zelf los en op gang.

11. XuonA

XuonA Bekend lid

Feb 12, 2016
    611
    4
    18
    Top!!! Ga ik proberen, dankje!

Share This Page