Fijne nachthemden/pyjama's/badjassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door duxi, 10 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Inmiddels ben ik 34+2 weken zwanger en ben ik opzoek naar fijne nachtmode om in te bevallen, om thuis aan te hebben in de kraamweek etc.
    Omdat die dikke buik er zit zijn veel nachthemden/japonnen/badjassen al snel te kort..

Iemand die hier een fijne website weet met niet mega dure nachtmode?

Zelf heb ik al gekeken op wehkamp, zalando, nextdirect, HEMA etc, maar kom er niet echt uit ..

2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik heb een heerlijk nachthemd op de markt weten te scoren. Heerlijk stofje, ademt goed door, zit als gegoten en lekker los...
    kostte me 10,00. Wellicht op de markt bij jullie ook wel zo'n kraam?

Anders heeft de H&M soms losse lange shirts als nachtmode.

3. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb m'n nachthemden bij primark gehaald. 5 euro per stuk. Maatje xl /44/46 haha. Zitten perfect! En is sonde om veel geld aan uit te geven!

4. Beschuitje87

Beschuitje87 Actief lid

10 jul 2016
    111
    0
    16
    Ik heb er een paar gezien op Bonprix.nl
    Geen idee of het wat is want ik ben zelf ook aan het zoeken

Zag daar namelijk een 3delig ding

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.756
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb van de primark een badjas. Heerlijk zacht en fluffy.

Nachthemd die ik nu aan heb zijn gewoon een paar maten groot. Dacht dat het maat 48 is en heb normaal 42.

6. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Gewoon even de zeeman inlopen. Spul gaat niet lang mee maar is ook niet nodig.

7. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Ik ben in het ziekenhuis bevallen. Had gewoon lekkere wijde nachthemden van de Hunkemuller en Hema. En toen mijn onderbroek weer aan mocht gewoon joggingbroek met T-shirt.

Na drie dagen naar huis en toen heb ik weer gewoon mijn kleren aan gedaan hoor. Niets geen pyjama's in de kraamweek ;). In bed tijdens het rusten weer gewoon T-shirt.

8. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb lange slaapshirts gehaald bij de kruidvat, zitten ook erg fijn en waren maar 3 euro per stuk geloof ik. Ook erg handig omdat ik niet in mijn blote kont wil lopen bij de bevalling :)

9. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Ik heb 2 harembroeken van Bristol voor snachts (trek ik over mijn buik, geen gezicht maar wel comfortabel), te combineren met enkele zwangerschaps tshirts van h&m. Ook een pyama van c&a die lekker ruim valt. Na bevalling gewoon aantrekken waar je je prettig in voelt, voor mij soms joggingbroek en soms stretchbroek en soms stretchskinny!
    Ik ben vandaag 36 weken van de tweede! Dus komt nu ook dichtbij!

10. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Zou er niet teveel werk van maken, khad ook van alles gekocht en uiteindelijk bloot bevallen met een laken over me heen;)
    Pyjama/ lang tshirt in 2 maten groter is toch prima:)

11. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Deze heb ik ook gehaald inderdaad, uiteindelijk had ik een mooi ziekenhuishemd aan vanwege een keizersnee;)

Gebruik ze nu trouwens nog, dus voor die paar euro een goede koop geweest haha

12. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja he, ik gebruik ze nu ook gewoon hoor, lekker grotere maat gekocht! Ik vind ze echt fijn zitten!

13. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Gewoon van die bigshirts een maatje te groot gekocht en voor de tijd dat ik nog "last" van m'n wond had had ik een paar heerlijke campingsmokings :p

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Die heb ik ook :D

Vorige keer had ik 2 nachthemden gekocht bij bonprix.
    Tijdens de bevalling aangehad en gebruik ze nu nog steeds.
    https://www.bonprix.nl/product/longshirt-zwart-ree-928973/

15. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Ik vind het wel fijn om nachthemden te hebben met knoopjes aan de voorkant, zodat ik kan openmaken met voeden. Later, na kraamtijd, had ik s nachts gewoon shirt aan dat ik dat optilde, maar in de kraamtijd vond ik met knoopjes wel netter.

16. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Eerste zwangerschap had ik een groot slaap T-shirt gekocht bij de Hema , alleen niet aangehad want ben naakt bevallen haha . T shirt zit nu weer in de vluchtkoffer , maar dikke kans dat k gewoon weer in m'n nakie rond dartel tijdens de bevalling ( van douche naar bed en dan weer naar bad etc )

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Mannen pyjama!
    Echt heerlijk! 😃
    Heb ze van mijn schoonvader, maatje heel veel 😂 lekker losjes 😉

Deel Deze Pagina