Ik vind het allebei niets, veel liever zie ik Femke. Van jouw opties ga ik echter absoluut voor Fem. Femm met dubbel M is totaal onlogisch, en gaat altijd verkeerd gespeld worden.
Absoluut Fem! Die dubbele m vind ik én niet nodig én niet mooi staan. Vind het eerder verwarrend en wat vreemd staan, dus ik zou die 2e m lekker weglaten
Moeilijk, de tweede M is niet nodig maar maakt te naam wel meer af. (Vb)Finn en Tess vind ik ook mooier dan Fin en Tes maar Semm vind ik weer minder dan Sem. Je hebt weinig aan mijn post maar dacht toevallig vanmiddag hetzelfde over dezelfde naam! Femme vind ik ook leuk!
Fem. Bij de M vind ik het dubbel niet klinken, krijg je Mmmmmmmm! (Bij Senn, Riff ed vind ik t wel kunnen) Edit: lees nu pas dat mijn voorganger dit ook al vond
Gewoon Fem, die 2e M doet niks extra Maar nu moet ik ook zeggen dat ik die dubbele letters toch erg overbodig vind, voegt niks toe naar mijn idee.
Komt omdat in het Engels die dubbele NN en SS wel betekenis heeft(/had). Een dubbele M heeft geen meerwaarde in het Engels of in het Nederlands. Ik ben dus ook voor Fem
Hm, tja...de tweede m voegt alleen iets toe als het geschreven staat. Het maakt dan orgineler en daarom zou ik voor Femm met dubbel m kiezen.
Ik ga Femm zeggen. Sorry, ik vind Fem een afkorting voor femke en niet echt een naam opzichzelf. Met een dubbele ''M'' lijkt het nog een beetje op een naam.
Bij sommige namen vind ik 2x dezelfde letter op het einde wel een meerwaarde hebben, zoals bij Tess of Quinn. Maar bij Femm heb ik dat niet, vind Fem vele malen mooier!
Femme of Femke. Fem vind ik niet zo, net of het een afkorting is. Ik zou dan voor Femke kiezen en Fem als roepnaam.