Hallo dames, Ik wil in de vakantie een aantal leuke dingen doen met mijn kleine mannetje. Nu dacht ik aan nienoord o.à. Wie is er wel eens geweest? Is het de moeite waard? En het belangrijkste, is het park al leuk voor een kindje van ruim anderhalf?
Wij gaan regelmatig (lees: met mooi weer) naar Nienoord. Erg leuk park maar persoonlijk zou ik er nog niet heen gaan met alleen een kindje van 1,5. Voor die leeftijd is er weinig te doen, dan zou ik voor een ander uitje kiezen.
mijn dochter vond alleen de boerderij en de trekker en het treintje erg leuk.Maar die speeltuin en zo.in de zomer word ze zo om ver gelopen door kinderen van 15.
Voor een kindje van anderhalf is er niet zoveel te doen. Ik zou er pas heen gaan als ze 3 jaar of ouder zijn. Sprookjeshof is dan bijvoorbeeld veel leuker voor ze.
Is Sprookjeshof echt een aanrader trouwens? Wij wonen er vlakbij maar de laatste keer dat ik er geweest ben was ik zelf nog klein.
Ja sprookjeshof is geweldig! 2 weken geleden nog geweest, er is een speciaal gedeelte voor de allerkleinsten.
Sprookjeshof is leuk en Apekooi (bij Kardinge in Groningen) ook. Verder is het stadspark in Groningen (bij de Vesta) erg leuk, vooral de kinderboerderij.
Apekooi en het stadspark zijn hier ook altijd een succes. Iets verder weg (Friesland) zit ook nog zwembad/speeltuin Jonas en de walvis. Hier ben ik zelf nog nooit geweest maar een vriendin van mij gaat er regelmatig heen en vindt het erg leuk.
Bedankt voor de reacties! Hmm, niet zo leuk dus voor een kindje van anderhalf? Goed om te weten, dan hoeven we daar dus niet heen. Sprookjeshof is misschien ook wel een goed idee inderdaad! Nog andere leuke ideetjes voor een kindje van anderhalf, naast zwembad, kinderboerderij/dierentuin?
Ballorig zit niet in groningen ... In Drachten zit de Naturij, misschien is dat iets? is speeltuin met een groot uitgevallen kinderboerderij. De zeehondencreche in Pieterburen Kabouterland in Exloo Misschien kan je in dit topic nog het eea vinden? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/286199-dagje-tips-onder-de-20-pp.html
sprookjeshof zuidlaren bedoelen jullie denk of.... want daar kun je bij friesche vlag voor sparen 2de kaartje gratis, is alleen op de vla pakken.
Ik ben een maand geleden in nienoord geweest met mn dochter (2 gwordenn mrt). Ze heeft zich goed vermaakt. Ik vind het wel te doen eigenlijk, maar moet wel zeggen dat die van mij een durfal is, ben bijna overal met haar ingeweest. BIj de hoogste glijbaan op zo'n matje was ze niet weg te krijgen...nog een teer (natuurlijk wel bij mij op schoot ) Verder kun je daar met een treintje rondrijden, kleine kinderboerderij, tractor op rails, paard op rails en een soort ballorig klimachtig iets oja en een hele grote speelweide met wat kleinere glijbanen etc.
Ballorig zit in hoogezand-Sappemeer, niet heel ver van Groningen Evenals speelparadijs hoogezand(in de voormalige Praxis). En idd. Sprookjeshof in Zuidlaren is erg leuk voor de kleintjes. Wij zijn daar geweest toen onze dochter ca. 1½ jaar was. Kinderspeelparadijs Ballorig Hoogezand - het leukste speelparadijs voor kinderen SpeelParadijs Hoogezand :: SpeelPlezier voor jong en oud! Overigens kan ik mij niet herinneren dat ik ooit in Nienooord ben geweest, dus daar kan ik weinig over schrijven/typen. Wel goede berichten over drouwenerzand gehoord. Drouwenerzand.nl
Wij zijn er ook geweest dit voorjaar, maar ze was in een slechte bui en de meeste attracties was ze ecxht nog te klein voor. Kabouterland in Exloo vond ik wel erg leuk. Het is echt heel kleinschalig en kneuterig maar daarom juist wel erg leuk. En de speeltuin die erbij zit is minstens zo leuk. Helemaal ingericht voor de allerkleinsten.