Hoi iedereen Wij gaan volgende week een paar dagen naar Duitsland. We hebben nog 1x entree nodig voor Europa Park en ik hoop die ergens met korting te scoren. Nu heb ik al op van die kortingssites gekeken als kortingkaartjes.nl / uitmetkorting.nl / actiecode.nl , maar daar staat niks op. Ik dacht dat de ANWB ook kaartjes met korting verkocht, maar daar kan ik het ook al niet vinden. Heeft iemand de gouden tip? Bedankt alvast!
Volgens mij heeft Europa Park geen korting. Erwachsene 37,50 Als tip die ik je geven kan. Ga ik naar de achterkant van het park. Beetje richting Euro-mir. Iedereen gaat als eerste naar de Silverstar( Grote achtbaan) en dan pas de rest van het park. Veel plezier. Is een heerlijk park om rond te lopen. Al redelijk vaak geweest. Hoop misschien volgend jaar weer heen te kunnen voor een weekendje. ( Ja, sorry wij houden van pretparken bezoeken. )
Wij hebben toen via een pension daar 5 min vandaan kaartjes gekocht met korting. Dus misschien daar waar je overnacht dat je korting kan krijgen ??? Ik vind het trouwens 1 van de leukste parken van europa. Qua attracties dan.
@ Gerdatje; hahaha wij ook hoor, voor het eerst naar Europa Park, dus wel spannend! Pest-end rijden, maar dat zal het wel waard zijn . Pfff gelukkig hebben we wel 1 dag gratis entree (Efteling-abo) , dat scheelt al. Maar korting is altijd fijn!! Zeker op E 37,50 . @ Gebakje; Ik kan niet vinden of je bij ons hotel ook met korting kaartjes kunt kopen. In welk hotel/appartement verbleven jullie als ik vragen mag ?
Na ons avontuur in six flags ging ik googlen en kwam ik uit op europa park en heel cliche de silverstar...in de 70 meter omg Wil ik ooit nog eens doen
kan je niet helpen, maar wil je wel even laten weten als je terug bent hoe het geweest is? Vriendlief en ik willen eigenlijk in onze vakantie nog een paar daagjes samen weg, waaronder een attractiepark. Maar nu twijfelen we een beetje tussen eurodisney en europa park. Ik denk dat Euro Disney toch meer gericht is op kinderen. Alvast veel plezier en hopelijk vind je je korting nog!