Eten&zo in Zoetermeer, leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosao, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Is iemand hier er al geweest? Vroeg me af of het leuk is met een kind van 6 en wat voor eten er is. Ik kreeg niet echt hoogte van het eten via de website (dus de keukens die ze hebben).
    Ik zag ook dat er een speelhoek is voor kinderen, ligt die erg afgelegen of kun je daar wel een beetje zicht op houden?

thnx alvast :)

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ben er nu een paar keer geweest en het is zeker wel leuk, lekker eten en je kan gewoon kiezen wat je wilt, ik begin meestal bij de japanse afdeling aangezien ik verslaafd ben aan sashimi, maar je hebt er verschillende keukens. Italiaans, chinees, argentijns, australisch, etc. Ook heb je een hele zoete afdeling met lekkere taartjes, fruit, desserts haha, echt lekker. De inrichting is ook erg mooi geworden. Ik ben vroeger vaak in Loco wezen stappen, maar het oude gedeelte lijkt er helemaal niet meer op.
    Mijn zoon van 5 vindt het altijd leuk want er is een speelruimte met toezicht. Dus die rent meteen daar naartoe.
    Je betaald bij binnenkomst 32 euro ofzo, dan krijg je 2 drankmuntjes voor alcoholische dranken, andere drinken is allemaal gratis en kan je zo pakken. Zeker een aanrader.

3. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan met de kerst :) Met een heel grote koppel, ben erg benieuwd :)

Dus sorry aan mijn antwoord heb je niks, maar van het antwoord hierboven word ik alvast heel vrolijk :)

4. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik ben er geweest met mn vriend, wij zaten in de zaal met de draaimolen. dist was erg donker en wij zaten in een gangpad waar het vrouwtje met de afwas ongeveer 30x doorheen moest en we de stoel moesten verschuiven zo dat ze dr langs kon... wij waren dan met zn 2e en hielden er dus ook rekening mee dat we evenveel opschepte zodat we even snel weer eten konden gaan halen.
    je moet soms wat langer in de rij gaan staan dan de ander of je moet net van hetzelfde soort eten gaan halen.

veel mensen zag je alleen aan tafel eten omdat de andere tafelgasten eten aan het halen waren.
    je heb geloof ik camera toezicht op de speelhoek zo dat je vanaf een bepaalt stuk kan kijken op dat scherm, hiervan hebben wij niks gezien.
    ook zag je veel ouders tussen de massa mensen lopen met de baby op de arm en de andere hand hun bord.
    dus ik moet er niet aan denken om met mn 2 kids te gaan haha
    ze hebben een choco fontein en een suikerspin kraam waar de kids van konden snoepen... maar de kinderen die bij de fontein stonden kwamen er niet bij!!
    en vragen dus ook aan de andere gasten of ze voor hun even de spekjes/aardbei/banaan enz konden dippen...

WIJ hebben het leuk gehad omdat we zonder kleine kids waren... maar waren dan ook kotsmisselijk eind vd avond haha
    omdat we van alles wat hebben gehad.... sushi,kangaroe,rosbief,wok,chinees enz... verschillende sapjes en natuurlijk heel veel toetjes haha

5. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    wij zijn er afgelopen zaterdag geweest met 2 kids. Een van 6 en een van 2. Eten is er genoeg, daar zou ik me niet zo druk om maken. Wij zaten ook in de zaal met de draaimolen en met kids vond ik dat niet ideaal. De speelhoek zit namelijk helemaal aan de andere kant. Voor mijn zoon van 6 was dat geen probleem, voor mijn dochter vond ik het minder. Er werd gezegd dat er toezicht is op de speelhoek, maar toch vonden wij onze dochter opeens tussen de mensen bij het eten lopen. Die was dus helemaal alleen flinke trappen afgelopen om naar ons te komen. Ik wil er graag weer een keer eten, het eten was erg lekker, maar dan zonder mijn dochter of een tafel dichter bij de speelhoek.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Ik vind het (te) groot en toch een beetje vreetschuur achtig.
    Het eten is overigens prima
    Als je zoiets zoekt zou ik eerder naar de watertuin in naaldwijk gaan.

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Het eten is er goed maar of ik het nou echt wat vind om met kleine kids heen te gaan?

8. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Eten is zeker goed, en meer dan voldoende keus. Ik ben er geweest met de jongste erbij, ging prima, gewoon speelgoed meegenomen en aan tafel zitten spelen, en af en toe mee naar het buffet voor eten. Zo had hij een loopje. Wij vinden de zaal met de draaimolen juist fijn, minder druk dan in het gedeelte vlakbij het speel plekje, na het eten dronken de volwassenen koffie en konden de kleintjes nog heel even naar de speelplek...

Sidmick, is de watertuin ook leuk met kinderen? Ik begreep dat het er nogal druk was en weinig speelmogelijkheden voor de kinderen...

Deel Deze Pagina