je kijkt op www.lekker-slank.nl (of zoek via www.ilse.nl op lekker-slank) Dan kies je kopje dieten dan zoek je in de lijst naar ziekenhuisdieet. Dan staat er links in de kolom lees alle reacties en dan kun je een reactie aanklikken om hem te lezen. Hoop dat het zo lukt anders dan kopieer ik wel een aantal reacties hier naartoe
Hieronder de uitleg van het Ziekenhuisdieet: Iedere ochtend: 1 sinaasappel of grapefruit 1 beschuit of geroosterde boterham koffie of thee zonder suiker of melk Maandagmiddag: 1 sinaasappel of grapefruit 1 ei 2 bekers yoghurt, halvol of vol 2 beschuiten of geroosterde boterhammen Maandagavond: 2 tomaten 2 eieren 1 beker yoghurt, halfvol of vol 2 beschuiten of geroosterde boterhammen halve krop sla eventueel met wat olie, azijn en zout Dinsdagmiddag: 1 sinaasappel of grapefruit 1 ei 2 bekers yoghurt, halvol of vol 2 beschuiten of geroosterde boterhammen Dinsdagavond: 1 sinaasappel of grapefruit 1 tomaat 1 beker yoghurt, halvol of vol 1 beschuit of geroosterde boterham 1 bief tartaar eventueel gegrild Woensdagmiddag: 1 sinaasappel of grapefruit 1 ei 2 bekers yoghurt, halfvol of vol 2 beschuiten of geroosterde boterhammen Woensdagavond: 1 sinaasappel of grapefruit 125 gram biefstuk gegrild 1 beker yoghurt, halfvol of vol 1 beschuit of geroosterde boterham Donderdagmiddag: 125 gram kwark 1 tomaat 1 zure augurk 1 beschuit of geroosterde boterham Donderdagavond: 1 appel 2 tomaten 1 bief tartaar eventueel gegrild 1 beschuit of geroosterde boterham Vrijdagmiddag: 200 gram vis naar keuze 1 tomaat 1 beschuit of geroosterde boterham Vrijdagavond: 1 ei 1 tomaat halve krop sla eventueel met wat olie, azijn en zout Koffie en thee zonder suiker of melk, en mineraalwater mag je onbeperkt drinken. In het weekend mag je normaal eten. Je blijft op je streefgewicht door iedere maandag het volgende te eten: 's morgens : 1 glas water met een citroen 's middags : 1 appel, 1 beschuit of 1 geroosterde boterham 's avonds : halve krop sla, 1 ei en 1 tomaat
Ik vind het ook wel interessant, maar denk niet dat ik het zou volhouden...er zit te weinig variatie in voor mij.
dit is een crashdieet en dus geen verantwoord dieet... meiden doe dit toch niet, jullie helpen je stofwisseling aan gort. Tuurlijk zijn er positieve reacties, je valt er van af. Maar ja van anorexia val je ook af. En jullie zijn aan het proberen zwanger te raken! Als je vet verbrand tijdens je zwangerschap (en dat kan dus al na je eisprong zijn!) komen er afvalstoffen vrij en dat is slecht voor de baby!
pffffffffff nou heftig hoor ! maar hou jullie in de gaten ... wil er zelf ook wat kwijt ! ben weer flink aangekomen na het stoppen met roken en mijn zwangerschap ! ben weer begonnen met sporten en gezond eten ...
Dit is dan een nieuw ziekenhuis dieet... Die ik 3 jaar terug heb gedaan moest je met een speciale soep eten. Man wat een drama! Iedere dag die soep. Op 1 dag mocht je 8 tomaten met de soep erbij. De volgende dag 8 bananen en dan nog de groente en fruitdagen. Was in 7 weken 20 kilo kwijt, maar ik was ook ontzettend ziek, zwak, beroerd en misselijk! Crash dieeten zijn leuk hoor, maar ik ben er klaar mee Succes met afvallen Sam
nieuw is het niet, ik ken het dieet al heel lang. Het is ook wel bekend onder het hartstichtingdieet. Waar de hartstichting heel kwaad van werd want die raadde het dieet juist af. Ik ken heeeeeel veel mensen die dit dieet wel eens hebben gedaan. Ik ken niemand die er blijvend van afgevallen is.
Dit is een Crash dieet en dus niet gezond. Effectief? Ja waarschijnlijk wel, maar gezond? Nee. Je helpt inderdaad je stofwisseling aan gort en zwaar dieeten is zowiezo niet goed als je zwanger probeert te raken! Ik ben nu zelf een paar weken zwanger en believe me: ik heb nu al nul komma nul energie van de oververmoeidheid. Je weet nooit of dit de maand is dat het raak is en dan lijkt me dit echt niet goed voor je lichaam. Ik ben overigens zowiezo niet van dieeten. Gezond eten en voldoende beweging/sporten is het enige dat uiteindelijk werkt. En het maakt je niet alleen slanker maar vooral ook gezonder. Een zwangerschap is al zo'n aanslag op je lichaam, dan ga je er toch niet nog 1 bij zoeken? Maar goed, dit hier is alleen maar mijn bescheiden mening ;o)
Ik heb al zoveel geprobeerd en niets werkt bij mij. Heb al diverse dietisten gehad en die zeggen dat ik goed gevarieerd eet en daar niets mis mee is. Daarnaast ik diverse lichamelijke onderzoeken gehad ook kwam er niets uit waarom ik overgewicht heb. Dus ja dan ga je toch dingen proberen. Ik weet dat afvallen niet gezond is als je zwanger wil worden maar daarnaast als je overgewicht hebt is ook niet gezond voor je en de kans dat je zwanger word is kleiner. Dus ik ga het met vol goede moed proberen. Ik kijk het gewoon aan hoe het me afgaat. Stoppen kan altijd nog. Maar misschien heb ik er wel veel baat bij en dan zou het zonde zijn als ik het niet probeer!
Ik heb al 10 tallen dieten geprobeerd en eet heel gevarieerd daarnaast sporten helpt bij mij ook niet dus ja dan probeer je vanalles als je maar een keer een gezonder gewicht krijgt.
Ik heb in juli de keuze gemaakt om een maagbandje te laten plaatsen. Iedere kilo die ik er nou afkrijg blijft er nu ook af. Het is niet de ideale oplossing en ook zeer zeker niet de beste, maar ik was al die dieeten zo zat... Probeer de weight watchers eens als je echt verantwoord wil afvallen Is veel makkelijker vol te houden dan een crash dieet. Sam
dat heb ik al gedaan maar helaas ook wer zonder enig effect ja 7 kilo eraf maar dan ben ik er nog lang niet. Ik heb echt al veel dieten gedaan en ook een hele poos volgehouden maar zonder resultaat.
Doe je het alleen of samen met iemand? Ik start nooit een afval poging alleen Het enige wat ik alleen heb gedaan is stoppen met roken! Vriendlief steekt nu nog rustig een sigaret naast me op.... Doorzettingsvermogen is vaak een sleutelwoord. Helaas ontbreekt dat bij mij :s
Hoi, doorzettingsvermogen heb ik genoeg! Daar ontbreekt het echt niet aan. Daarnaast volg ik het ook altijf precies en smokkel ik niet. Ik doe eigenlijk alle dieten met iemand samen zodat je elkaar kan steunen als je het even niet meer ziet zitten. Maar ook nog geen succes daarom dacht ik ik probeer dit dieet eens een keer misschien dat dit juist voor mijn lichaam goed werkt. Daarnaast lopen we in het ziekenhuis om zwanger te worden omdat het op een natuurlijke manier eigenlijk geen kans heeft. (de oorzaak ligt niet bij mij maar wil wel graag een gezonder gewicht hebben om de kans groter te maken.)
Vreselijk... Ben je al eens helemaal onderzocht? Misschien is er een reden dat het niet werkt? Veel succes in ieder geval!
ik heb weightwatchers ook gedaan. Ben er 26 kilo van afgevallen, waarvan 20 er volgens mij nog af zijn. Ben iets aangekomen door stoppen met roken. Bij ons was er ook een vrouw die niet goed afval erdoor, maar in overleg met de leidster heeft ze haar schema aangepast en dat hielp heel goed. Ik vrees dat als ww je al niet helpt dat dit wel gaat helpen, maar dat je het binnen de kortste keren er weer aan hebt zitten. plus 2 bonus kilos.
Moet je voor zo'n maagband een medische indicatie hebben? Of mag je daar zelf ook voor kiezen? Wat voor kosten zijn daar aan verbonden? Je mag me ook wel PB-en als je het te persoonlijk vind. Zit zelf namelijk ook aan een maagbandje te denken...
Hoi, Ik ben al diverse malen helemaal onderzocht maar ze kunnen niets lichamelijks vinden. Ik heb toen ook een aangepast dieet gehad bij ww maar ook geen resultaat. Ik wil het proberen omdat dit een ander soort dieet is waar mijn lichaam misschien wel op reageert. Want dat is gewoon gezonder als ik wat kilo's kwijt ben. Ik heb ook al accupunctuur gedaan en tientallen andere dieten en alles werkt maar voor een paar kilo en sta dan ruim een half jaar stil terwijl ik me netjes aan het dieet houd en ja na een half jaar je best doen en geen resultaat dan ben ik niet meer gemotiveerd en houd ik het niet vol. De kilo's komen er bij mij eigenlijk niet echt bij. Gelukkig!