Ik zag leuke maxi dresses op boohoo.com Maar ik ken die site niet, heeft iemand daar ervaring mee en hoe vallen de maten? Is de kwaliteit ook een beetje fatsoenlijk? Danku!
Ja, zou die maten aanhouden. En de kwaliteit vind ik eigenlijk echt per kledingstuk anders, ik heb er wel vaker besteld trouwens dus de kwaliteit is niet dramatisch hoor Ik had een tuniekje die erg mooi was, maar ook een blazertje die ik er weer een beetje cheap uit vond zien. Heb er ook een maxi dress van er daar ben ik erg blij mee!
H&M valt groot vind ik, boohoo valt normaal... Zoals bijvoorbeeld Vero moda/only. Hier wel goede ervaringen, ze bezorgen redelijk snel (binnen een week) en de kwaliteit is ok. Niet zoals de H&M, dat is vaak gewoon bagger... Snel lubberen en pluizen, boohoo niet.
Goede levering! Bij stretch kleding neem in mijn eigen EU maat en met niet-stretch een maatje groter. Welke heb je op het oog, misschien kan ik je adviseren? Wie ervaring met schoenmaten van boohoo?
Wat een leuke kleding! En niet duur! Kende de site niet, maar ben even gaan neuzen... Retour gaat ook makkelijk? Iemand daar ervaring mee?
Ik zie dat je alleen creditcard en paypall kan betalen zie ik nu! Dan houd het voor mij helaas op, beide ken/heb ik niet Balen!
paypal kan je zo aanmaken! Ik heb een aantal keren wat besteld bij boohoo, maar ben er direct mee gestopt. De kwaliteit is vergelijkbaar met marktkleding. Daar ga ik dus ook niet meer bestellen, want bij alles terugsturen en dat kost ook geld.
Ok ik zie het wel verschijnen en voor 21 euro kan het ook niet echt veel zijn maar warm hoop ik wel! Ik houd jullie op de hoogte.