We denken aan een overstap van vgz naar Univé. De prijzen van Univé zijn zoveel aantrekkelijker. Maar ik lees alleen maar slechte ervaringen met Univé. Is dit een gevalletje goedkoop is duurkoop? Hoe zijn jullie ervaringen met Univé?
Wij zitten al jaren bij Univé en ben er heel tevreden over. Alleen met de vergoeding voor luiers hebben we wel ff gedoe gehad, maar alle andere dingen waar we gebruik van maken (en dat is nogal wat) gaat echt prima.
Wij zijn zeer tevreden over Unive. Hebben daar al jaren de verzekering. Ik denk er nu wel over om weg te gaan ivm mogelijk EMDR die ik ergens ga doen en die praktijk heeft geen contract met Unive. Maar ik ga ze morgen bellen en dan hoop ik dat ze zeggen dat ik het gewoon vergoedt krijg, zodat ik gewoon kan blijven. Wij hebben zowel de zorgverzekering als heel veel andere verzekeringen en ze betalen snel uit wanneer nodig. Paar jaar geleden hadden we schade als gevolg van windhoos/tornado en dat is toen ook heel goed afgehandeld
Via de app inderdaad Hier ook al jaren tevreden klant, zowel zorg verzekering, als verzekering voor t huis en de auto's
Hier ook al een aantal jaar tevreden klant van Univé! Ik denk bij dit soort bedrijven dat vaak vooral ontevreden mensen recensies schrijven, dus dat je die daarom vooral ziet.
Toch lees je over vgz minder slechte ervaringen dan over Univé. Hoewel de slechte ervaringen vooral over autoverzekeringen gaat.
Hier al 2 jaar unive en voor het eerst iets gedeclareerd, nou supersnel. Ik stap eigenlijk elkaar over maar afgelopen jaar was ik eigenlijk goed tevreden. Ik wilde overstappen maar ik heb nog zoveel beugelvergoeding dat als ik overstap, 50 euro per mnd meer ga betalen en nu maar 13 euro meer
Ik zit sinds 2021 bij unive zorgverzekering (al jaren andere verzekeringen ook bij unive gehad). Ik hen dus ook besloten dit jaar niet over te stappen. Ik ben zeer tevreden ! Kan mij niet vinden in de negatieve reviews
De zorgverzekering van Univé is onder gebracht bij coöperatie VGZ. De overige verzekeringen worden niet door VGZ gedaan, dus daar zit het verschil. De afhandeling van declaraties, bellen naar klantenservice etc is allemaal het zelfde als VGZ omdat het door hen wordt afgehandeld