Ervaringen primatour

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Boommm, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diro

Diro Niet meer actief

Haha, hier ook. Ik raakte zo ongeveer in coma :D
    Werkte wel, ik kreeg niets meer mee en was dus ook niet meer ziek.

2. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik werd wakker in zuid Frankrijk na een Primatour haha.

3. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Mijn jongste dochter is al zolang ik mij kan herinneren wagenziek. Zelf een kwartier in de auto was al teveel.
    Primatour was te vies om in te nemen, wel met heel veel voedingsmiddelen geprobeerd.
    Sinds 3 jaar hebben wij de Seabands en ik zweer erbij. Tevens in het midden van de auto neerzetten, verwarming uit, raampje open en spelletje spelen die ervoor zorgen dat ze werd afgeleid, denk aan dier in je hoofd, ik zie ik zie.
    Nu is het te doen. Ze wordt niet meer ziek. Ook zorg ik ervoor dat ze goed heeft gegeten alvorens te gaan rijden. Tevens altijd crackers, soepstengels en water bij mij.
    Het blijft altijd iets waar ik van te voren over na moet denken en voorbereiden. Maar het gaat steeds beter.
    Succes, en hopelijk vind je een oplossing die voor jullie werkt

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik geef primatour met een danoontje en dat gaat prima. Mijn kinderen krijgen normaal geen danoontje dus dat hebben ze er dan voor over. Nu ondertussen snappen ze zelf dat ze dan niet meer misselijk worden. En vragen ze aan elkaar of iedereen er wel aan gedacht heeft om een reistabletje in te nemen. 😁

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Bij mij en mijn zoon is primatour het enige middel dat helpt. We worden meteen ziek, ook al na een kilometer in de auto zitten.

Helaas is het voor onbepaalde tijd uit de handel en nergens te krijgen. Wij hakken nu de tabletjes die we nog hebben in kleine stukjes om er langer mee te kunnen doen. Hoop dat het snel terugkomt.

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Sinds wanneer is het uit de handel dan?

7. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bij de appie en kruidvat kan je ze online gewoon bestellen hoor.

Deel Deze Pagina