Een van onze dochters is wagenziek. Binnenkort gaan we een flink stuk rijden en het zou fijn zijn als we dat zonder kots konden doen Hebben jullie ervaring met primatour? Helpt het echt?
Ik heb er alleen zelf ervaring mee en bij mij werkt het wel, het haalt in ieder het ergste weg. Het is wel o n t z e t t e n d smerig, dus je moet het echt niet op je tong laten liggen oid. Je schijnt ook polsbandjes tegen wagenziekte te hebben (seaband), maar zelf geen ervaring mee, dus geen idee of het werkt.
Het werkt wel weet ik uit eigen ervaring, maar mijn zoontje vindt het zo vies dat hij het haast niet wegkrijgt.
Ik en mijn dochter hebben enorm last van reisziekte. Ik slik primatour, maar dat gaat er bij een kind echt niet in hoor!!! Zo vies, zo bitter! Voor mijn dochter heb ik suprimal, smaakloos en werkt ook goed (minder goed bij volwassenen schijnt). Ik plet ze ze doe ze in een potje fruit, roer ze erdoor en ze proeft niets.
Vreselijk! Ik werd al misselijk als ik ze in moest nemen ipv pas onderweg in de auto. Liever een zak in de auto dan die vieze dingen.
Daarom krijgt mijn dochter Suprimal 😉 Liever gemalen suprimal in een potje fruit/appelmoes oid dan klontjes in mijn nek
Hier werkt primatour ook goed. Eigenlijk enige dat werkt. Ik geef het altijd in vla of appelmoes, lepel appelmoes met stukje pil er in en dan meteen doorslikken. En dan minstens een half glas water erbij laten drinken (dan werkt het iets beter)
Makkelijk gezegd, maar m'n dochter van twee kan echt nog niet in een zak spugen. En ik ben aan t rijden.. Ben t gekots in de auto gewoon zwaar zat. Maar ik ga dan voor de suprimal kijken. Youtan, jouw dochter hoeft daarbij niet meer te spugen?
Mijn dochter spuugt inderdaad niet meer. Ik geef haar een tablet een half uur voordat we gaan rijden (langer dan een half uur rijden). Ik heb wel altijd begrepen dat medicijnen niet met melkproducten ingenomen mogen worden, omdat dat de werking vermindert (melk is bv een 'ontgiffer') of is dat achterhaald? Daarom doe ik het dus met fruitpotjes of cupjes appelmoes.
Suprimal niet geprobeerd, maar toen ik bij de drogist ging kijken was dit het enige dat hij mocht hebben. Mijn zoon heeft al heel erg lang last van wagenziekte. Voordeel van primatour is dat je de tablet in kwarten kunt verdelen.
Het helpt hier goed, maar ik het naar binnen krijgen is echt een drama. Mijn dochter wil ze niet slikken, ook niet fijngemalen in een stuk chocoladecake gepropt . We hebben nu een drankje dat je kan mengen met aanmaaklimonade en dat werkt geweldig.
Ik gebruikte het zelf als kind. Overigens is cinarizine. De dogma's en veel goedkoper. Vraag even na bij de apotheek. Hier hielp het wel. Ik vond de pilletjes wel vies. Ook werd ik er wat suf van. Wat dan weer fijn was want ik sliep dan makkelijk in de auto. Ik was ouder dan 2 overigens hoor. Ik denk ook niet dat je het bij een 2 jarige binnenkrijgt.
Primatour werkt hier als een trein. Ik geef het overigens niet aan de kids, maar nam het soms zelf toen ik nog geen kids had. Even goed op de dosering letten. Als ik 1 heel pilletje neem, val ik in slaap en ben ik echt uren weg! Geen idee of dit een normale bijwerking is .
Mijn dochter is ook wagenziek. Primatour vind ze enorm vies. De huismerk tabletten van kruidvat gaan er wel prima in
Mijn zoon gebruikt ook cinirazine, werkt perfect! Ik heb hem er nooit over gehoord dat het vies smaakt dus dat zal wel meevallen.