De titel zegt het al wie heeft hier ervaring mee ? Zat een beetje rond te snuffelen op Internet naar verschillende flessen en kwam de nuk fles tegen met een aparte speen met gaatje aan de bovenkant tegen het snelle drinken. ziet er goed uit maar ben benieuwd of het iets is?? Groetjes vpower
Ik heb er 1 gekregen via de 9 maandenbeurs maar vond het een waardeloos ding haha. De Dr Brown gaat hier super
Ja dat is zo. Ik zou de Dr Brown je echt aanraden bijna iedereen die ik heb gehoord die die heeft is er ook tevreden over.
Ik heb toevallig de Nuk fles die wij op de huishoudbeurs mee genomen hadden gegeven aan iemand met een kleine van 4 maanden. Ze zijn al 3 maanden (na dat ze erg vroeg met de bv stopte ivm wat problemen) aan het tobben met dat de kleine bijna niet dronk. Dr brown geen succes, avent geen succes, eigen merk flesje geen succes, difrax daar dronk ze dan uiteindelijk met veel gesputter zo rond de 80/90cc uit. Toen dus het nuk flesje uitgeprobeerd en sinds die fles drinkt ze zonder vervelen, zonder knoeien, zonder spugen zo een flesje van 120cc leeg. Bij die baby werkt dus de nuk weer wel, zo zie je maar weer dat elk kind anders is.
Bedankt voor je reactie Wat fijn dat ze uit de nuk fles wel goed drinkt En iedere baby is anders natuurlijk ....
Hier deed de dr. Brown helemaal niets voor onze zoon. Met de MAM heb ik wel goede ervaringen maar de Avent Natural fles beviel het beste.