Wij zijn weg van de Mutsy Evo. Prachtig model, handig en klein om in te klappen en rijdt fijn. Enige nadeel is dat ik een keer heb gelezen dat de zitstoel van de Mutsy Evo Combiwagen niet lekker en/of rechtop zit voor kinderen. Ervaren meer mensen dat met de Mutsy Evo?
Heb hem nu in de gang staan voor de dochter die in januari komt. Uiteraard nog niet getest met baby in maar zo door de stad lijkt hij heel handig. Niet zwaar, makkelijk inklapbaar en zéér wendbaar. Ik volg dit topic, iemand ervaring met het bos of ruw terrein?
Wij hebben hem! Nog wel niet zelf in gebruik maar wel in gebruik gehad bij mijn oppas kinderen, ik vind dat het zit gedeelte echt reuze mee valt qua 'hangen'. Hij rijd hartstikke soepel en ik vind hem ideaal!
Mijn leasekind had er eentje. Ze heeft relatief nog best lang in het zitje kunnen zitten. Collega van mij heeft een dochter in dezelfde leeftijd en die hebben de Joolz een stuk eerder de deur uit gedaan, toen werd de EVO nog gebruikt
Wij hebben ook de mutsy evo, super wagen. Dochter zit nu in de wandelwagen inzet en zit goed rechtop. Ook in het bos rijdt 'ie heerlijk. Ben nog steeds blij met onze aankoop.
Hier ook de evo en altijd tevreden. Zoon zit prima in t zitgedeelte. Toen hij net uit de wagenbak kwam heb ik hem wel een lamgere tijd wat meer liggend vervoerd. Echt goed rechtop zitten kunnen ze dan ook nog niet. Je hoort idd wel verhalen over onderuitzakkende kindjes,maar of dit echt aan de wagen ligt? Soms ben je misschien ook te vroeg met je kind heel rechtop te vervoeren
Wij hebben de igo, dit is een iets wat luxere versie van de EVO (vooral qua uitstraling) maar verder vrijwel gelijk aan elkaar.. Hier hing ze in het begin ook in het zit gedeelte, maar dat zou ze in iedere wagen hebben gedaan. Ze was nog jong toen ze al naar het zitgedeelte moest, ivm dat ze uit de bak was gegroeid. En het duurde best wel een tijdje voordat ze goed kon zitten, daarom het zitgedeelte lang plat gelegd.
Ik heb ook de igo en dan met luchtbanden. Is nog niet in gebruik aangezien de kleine er nog niet is. Ik vond de duwstang bij de igo handiger met verstellen en je hebt meet ruimte voor je benen en voeten bij het lopen.
Wij zijn terug gekomen van onze keuze op de evo en zijn voor de igo gegaan. Iets meer geld kwijt maar totaal geen spijt van de keuze. Qua model mooier en meer ruimte tussen lopen en kinderwagen. Tevens vind ik de stang beter ( wij zijn beide erg lang ). Vind deze er compacter uitzien dan de evo, die oogt naar mijn mening wat lomp
Wij hebben de Evo nu twee maand in gebruik en zijn op zich best tevereden. We wandelen ook veel in het bos en op ander oneffen terrein. Dit vonden we eerst niet prettig, stuiterde heel erg. Nu hebben we luchtbanden erbij aangeschaft en rijdt het veel prettiger.
Ik heb hem gehad en na 13 maanden ingewisseld voor een bugaboo. Mijn zoon zat inderdaad heel.onderuit gezakt in de wagen, echt verschrikkelijk. Inklappen vond ik niet fijn en ij vergelijking met mijn veel grotere bugaboo reed hij zwaar.
Ik gebruik de Evo nu 20 maanden en zal hem ook als de baby er is weer gaan gebruiken. Hij hobbelt met de reiswieg meer dan bijv de Joolz, maar ziet er verder wel erg degelijk uit. Het zitje is naar mijn mening idd te schuin, ik vind andere kindjes in andere wagens altijd veel rechter zitten dan mijn zoon. Heb me hier een tijd lang aan gestoord en zelf gedacht aan inwisselen voor een andere wagen, maar zo ontzettend veel gebruiken we de kinderwagen nu ook weer niet. En ja, de prijs is er ook naar Wat ik heerlijk vind aan de Evo is het boodschappenmandje. Want als ik naar buiten ga met de wagen, doe ik eigenlijk ook altijd boodschappen. Waar ik andere mama's met extra zakken, haken en mandjes zie rommelen, passen de boodschappen voor een paar dagen er onder de Evo met gemak onder. Daarnaast rijdt hij erg soepel, ik kan makkelijk de Kruidvat door en de wagen met 1 hand besturen. De Joolz, Stokke en de Bugaboo zullen dat vast en zeker ook kunnen, maar dan mag je meer neertellen. Het is maar net wat je wilt.
Ik zou inderdaad voor luchtbanden gaan. Als wij weer opnieuw een wagen zouden kopen, zouden we veel meer letten op de vering. Nu gelet op de grote ondermand en de compactheid als hij ingeklapt is.