Ik weet dat ik erg laat ben, maar ik ga morgen naar een opening van een kennis die haar eigen bedrijf gaat starten. Uiteraard wil ik wat leuks meenemen maar wat? Een bloemetje vind ik zo afgezaagd, en ik zal vast niet de enige zijn. Wat moet je met 20 bossen bloemen?! Wie heeft iets anders? Budget is max 20 euro.
Een plant (staat langer dan bloemen), een leuke gevulde snoep-of koektrommel, passende mok met theezakjes, iets wat past bij de activiteiten van het bedrijf, bon voor een keer belegde broodjes bij de lunch..
Dopper/waterfles Koffie/theebeker-to-go Mooi notitieboek Kletspot Koffie/theepakket (voor ideeën: zie pinterest)
Lekkere fles wijn Snoeppot Bon voor een lokaal koffietentje Vooral geen orchidee dat is echt het allergrootste cliché cadeau bij een opening
Bij mijn kapster staat een grote pot met verschillende orchidées in. En eigenlijk is vind ik dat echt mooi (1 orchidee vind ik triest). Maar dan is het budget wss ×5
Ik heb er hier ook verschillende staan en zie dat ook graag, wel niet samen maar allemaal apart. Maar pas is vb onze apotheek overgenomen en nu staan er daar zeker 10 orchideeën met een kaartje met proficiat aan wat in ieder geval wel vrolijk is haha maar niet erg origineel als cadeau.
Thanks ladies! Ik wil wel echt iets kopen voor het bedrijf. Er werken te veel mensen om iedereen iets te geven. En om alleen de eigenaresse iets te geven vind ik dan niet zo leuk denk ik. Er zitten leuke ideeën tussen. En anders kan ik altijd voor een mooie plant gaan.
Uiteindelijk is het een fles bubbels geworden met een mooie groene plant. Wel een plant die echt heel goed past binnen het soort bedrijf. Geslaagd cadeau!