Zoals de titel al zegt ben ik benieuwd wat de ervaringen zijn met dit apparaat. Ik heb achter over de hele breedte grote ramen tot de grond en voor gewoon 2 kleine en vind het echt het rotste klusje wat er is om het netjes te krijgen. Nu zag ik deze maar ik twijfel. Bang dat het het zoveelste apparaat is wat handig leek maar uiteindelijk ergens achter in een kast beland. Hoor het graag
Ik hou van huishoudgadgets en apparaten die mijn leven makkelijker maken en dus ook van de karcher window vac. Mijn ramen worden streeploos schoon met dat ding. In poets ze met een natte microvezeldoek en een beetje allesreiniger in het water. En dan ga ik met dat apparaat er langs en hij zuigt zo al het water op. Ik heb dan wel een droge doek om de wisrand tussendoor even droog te wrijven. Soms wordt die rand nl. vies en dan kan ik wel strepen krijgen.
Ideaal! Wil mijn ramen niet meer zonder dat ding lappen. Ze zijn zelfs beter schoon dan wanneer de glazenwasser het doet! Eerst een 'nep' variant geprobeerd, maar dat was huilen dus snel terug gebracht. Deze Kärcher is het geld dubbel en dwars waard. Veel plezier van je schone ramen!
Ja het helpt echt! Bij een oude werkgever gebruikte ik hem dagelijks. Echt ideaal, streeploos schoon.
Ik vind hem super fijn! Je hebt een breed opzetstuk voor grote ramen en een kleiner opzetstuk voor kleine ramen waardoor je altijd wel een passend stuk hebt voor al je ramen Ik doe er zelf niet van dat 'dure' schoonmaakspul van de karcher in, dat maakt minder goed schoon dan de allesreiniger die ik heb, vind ik. Inderdaad wat hierboven al gezegd is: af en toe de wisrand schoonmaken is wel een goed idee. Verder gaat de batterij lang mee en is het apparaat zelf makkelijk schoon te maken en te legen.
En hoe is jullie ervaring bij kleine raampjes? Heb namelijk spijltjes op de ramen, waardoor ik alleen op de begane grond sowieso honderd raampjes van dertig bij dertig heb. En dan de binnenkant nog... Of andere tips?
Ik ben er ook super blij mee! Voor de kleine ramen zou ik wel checken of je de trekker op het raam kan plaatsen, anders heb je er niks aan.
Ik heb even de trekker opgemeten. Is 28 cm. Dus dat moet kunnen. Dan zal je alleen per raam hem twee keer er langs moeten halen. Maar dat is een kwestie van seconden.
Geweldig dankjewel voor het opmeten, super zo op de zaterdagmorgen Heb de ramen nog even exact opgemeten in het hele huis, de breedste. Vakken zijn 40, de smalste 27 cm. Maar bij die laatste kan ik hem vast kantelen? De lengte is 30 namelijk.
Graag gedaan! De ochtenden zijn hier altijd lekker rustig, dan krijg ik nog dingen gedaan En ja hoor, je kan hem ook kantelen. Doe ik ook bij sommige ramen.
Ik raad de witte aan de pro. Puur alleen omdat ie bij mediamarkt toen voor een leuke prijs in de aanbieding was haha. Mijn vriendin heeft een gele en die is ook helemaal prima hoor.
Dit hebben wij ook! Echt hatelijk stom! Ik zoek nog een ramenwasser die kan flierljeppen... wonen nl aan het water. Maar die karcher is dus top?
Klinkt alsof je prachtig woont zeg! Aldus de dames hierboven is ie top. Mijn Kärcher geeft vooral veel strepen. Ook gaat het erg traag. Ik ben veel sneller met een simpele wisser
Ik vind het helemaal niks! Blijf strepen houden! Heb al van alles geprobeerd. Heb het al iemand anders laten proberen.... de strepen blijven