Ben benieuwd wat jullie kindjes wogen met 35 weken zwangerschap.. Mijne 2100 gram zei de verloskundige net
hier werd de kleine op het +1 lijntje geschat... maar bij de geboorte was het maar kantje kantje qua gewicht en suiker-onderzoek en kwamen we er nog net onderuit qua ziekenhuisopname van een nachtje, gezien ze maar 3154 woog met 41+2. Zegt dus eigenlijk weinig
Mijn eerste dochtertje woog bijna 2800 gram met 41 weken bij haar geboorte (volgens het ziekenhuis was ze al afgevallen in de buik vandaar dat ik het nu wel een beetje in de gaten hou
Bij mij is daar ook nooit wat over gezegd. Alleen bij de oudste dacht de VK (al voelend) dat ze hooguit 7 pond zou zijn. Mooi niet bij bijna 42 weken werd ze geboren: 4275 gram!
De laatste keer met de echo werd wel gezegd hoeveel.het kindje woog, maar het zou nog 400 gram lichter of zwaarder zijn. Dus die schatting zegt nog helemaal niks!
3547 gram Echo vandaag gehad, met 35w0d de echoscopiste heeft het nog een keer nagemeten want ze geloofde het zelf ook niet
In die groeiechos zit een marge van 20%!!!! Heeel erg veel dus. Wij zoude grote krijgen tov dochter.. zou 2 weken voor liggen en rond de 8 pond wegen.. Nou die kunnen er dan dus 800 gram naast zitten. Gynaecoloog zei laatste x dat ze knul van 3500/3600 gr verwacht...
Mijn zoon werd met die termijn geboren en woog toen 1880 gram Dochter werd met 38 weken geboren en woog toen 2250 gram dus rond 35 weken zal ze rond de 1900 gram zijn geweest (ze kwam geen 150 gram per week aan)
Met een echo kunnen ze het echt niet heel precies meten hoor. Dus ik hecht er geen waarden aan. Bij m'n oudste zeiden ze dat ik een heel klein kindje zou krijgen van nog geen 6 pond. Bevallen met 39 weken van een dochter die ruim 7 pond woog en 53 cm was. Geen kleintje dus.
Vk voelde vandaag en ze schatte 3200 gram, dat ze dus redelijk licht zou zijn. Maar twijfel nu dus door jullie, gaan googlen en blijkt dat ze gemiddeld gewicht heeft dan. Over 2 weken de echo en dan zien we wel verder.
Rond de 1500 gram. Twee weken later werd 'ie geboren en bleken ze er -gelukkig- een halve kilo naast te zitten (ondanks vele groeiecho's).