Goeden morgen. Vanavond hebben wij (vraagouders) een intake gesprek met een gastouder. Zij is ingeschreven bij 3 gastouder bureaus waar wij eventueel uit kunnen kiezen. Nu vroeg ik me af, waar moet ik echt op letten?? en welke vragen zou ik het beste kunnen stellen? Wat voor verschillen kunnen er zijn bij de gastouderbureaus? (Bemiddelingskosten?? vervangende gastouder bij ziekte?) Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.
Wij hebben o.a ook gevraagd hoe zo omgaan met straf.. als je kindje wat ouder is zal het ongetwijfeld dingen doen die niet mogen.. dus hoe straffen ze je kind? Wat word er geregeld als ze vakantie heeft.. is er vervanging tijdens haar vakantie? Is er een partner die zich eventueel met de opvang van jullie kind bemoeid? Hoe is de dagindeling voor jullie kindje daar? Welke activiteiten organiseren ze? Hoop dat ik je een klein beetje op weg help zo! Succes! Groetjes Sandra
Heel erg bedankt Sandra, Je helpt me inderdaad hiermee! Een aantal vragen daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht!
Graag gedaan!! 1 ding wil ik nog meegeven.. denk dat het heeel belangrijk is dat jij en je partner beide een super goed gevoel moeten hebben over haar... geen twijfel, want het gaat hier toch over de zorg van jullie kind Groetjesss
Daar heb je gelijk in en zullen wij op letten! Ik heb helaas net bericht gekregen dat een tijdelijk opvang kind nu bij haar zal blijven waardoor ze geen ruimte meer heeft voor een tweeling. De afspraak gaat dus niet door en moeten wij weer verder gaan zoeken.