Hallo lieve meiden, Als alles goed mag blijven gaan, mogen wij onze kleine in oktober verwelkomen. Vanaf halverwege januari 2014 zal ik (helaas...) weer aan het werk moeten en we oriënteren ons nu op kinderopvang. Over gastouders hoor ik veel positieve verhalen. Alleen nu kennen we zelf amper mensen met jonge kinderen in Leiden die gebruik maken van een gastouder of met wie we ervaringen kunnen delen. Mocht er iemand meelezen, die een goede tip heeft of misschien ben je zelf gastouder in Leiden, hoor ik het graag! Eventueel via een pb'tje! Ben benieuwd naar de reacties!
hoi hoi, ik woon ook in Leiden. wij hebben de kleine man bij een gastouder zitten van Kroostopvang goede organsatie. waar in leiden zoek je een gastouder? Ik weet dat er in 'de kooi' eentje zit die heel leuk schijnt te zijn en een in voorschoten die momenteel nog maar 1 kindje heeft. groetjes
ik weet niet waar in leiden je opvang zoekt, maar mijn oud collega kinderopvang is gestart al gastouder in de merenwijk.. echt een hele lieve vrouw.. als ik in de buurt had gewoond had ik zeker mijn kindje bij haar gebracht. Gastouder opvang Eradus in Leiden - Opvang zoeken
goedenavond, Ik ben 23 jaar en al 5 jaar werkzaam als gastouder. ik woon ook in Leiden. Wat wil je weten?
Dank jullie wel voor de fijne reacties! We zijn bij twee gashouders op gesprek geweest, maar er was helaas niet zoveel flexibiliteit mogelijk als we hadden gehoopt... Inmiddels hebben we toch gekozen voor een KDV voor twee dagen in de week met flexibiliteit. Dat stelde ons wel gerust. Dus Krista, lees jouw berichtje helaas te laat! Maar nogmaals, dank!