Ervaringen Fujifilm Instax Hema

Discussie in 'De lounge' gestart door Jij82, 17 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Heeft iemand de Fujifilm Instax camera mini 8 ?
    Deze is verkrijgbaar bij Hema.
    Gaat om een polaroid camera.

Is de kwaliteit van de foto's OK?
    Hoe veel betaal je voor het fotopapier wat erin moet? Want dat kan ik niet vinden op de website.
    Denk dat het misschien snel gaat vervelen? Ik bedoel dat als het nieuwe eraf is ik hem misschien te weinig ga gebruiken en dan is 75€ aanschafkost ook niet superweinig he...

Ik hoor het graag :D

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik heb er een. Rolletjes zijn duur
    Bij hema betaal je €15 voor 2 Rolletjes. 1 rolletje bevat 10 foto's. En dan is dat nog goedkoop.

Kwaliteit is niet super. Eerder "ouderwets".

Wij hadden t voor de kraamweek gebruikt. Kon iedereen op de foto met onze dochter.

Tis meer voor de fun.

3. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Voor feestjes en bruiloften is het leuk. Inderdaad €15 voor 20 foto's. En dan ben jij eigenlijk altijd degene die die centen neer moet leggen en dan heeft iedereen er plezier van.
    Het is leuk, maar je heb altijd een grote camera bij je welke je dus in de gaten moet houden. En altijd een paar extra centen kwijt. Ik gebruik mijne wel af en toe. Vind het wel leuk

4. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik heb m ook en het is meer een camera voor de fun

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Mijn dochter heeft er 1. Die vindt het geweldig.
    Alleen zijn de rolletjes nogal duur. Zelfs de sites van ebay en alie enz zijn duurder dan de Hema is

6. poekien

poekien Niet meer actief

Grappig want ik vroeg me vandaag hetzelfde af. Vraag me ook af hoeveel 'beter' de mini 70 of mini 90 zijn? Ik begreep dat de 90 in elk geval betere foto's maakt als er minder licht is. De 70 heeft een selfiefunctie. Maar andere grote verschillen met de mini 8 heb ik nog niet ontdekt. Iemand ervaring?
    Zag trouwens wel dat op AliExpress de navulcassettes een stuk voordeliger zijn, dus dat scheelt dan wel weer wat.

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.283
    10.251
    113
    Lijkt me hartstikke leuk maar wat wij hebben gelezen op internet is dat ze de rolletjes niet meer gaan verkopen omdat het te duur zou zijn.(zijn ze ook maar de productie kosten schijnbaar ook)

Via Ali Express kun je ze volgens mij ook kopen maar dan zijn ze nog niet goedkoop ,je hebt dan wel leuke randjes er om heen.

Deel Deze Pagina