ervaringen eigen webshop beginnen

Discussie in 'De lounge' gestart door marl0es, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Hallo dames,

Ik heb jullie hulp nodig, ik zit nu al 8 maanden zonder werk en begin het nu een beetje zat te worden. word overal afgwezen en nu zat ik te denken ik kan ook een eigen webshop beginnen vanuit huis. ook makkelijk met de kleine denk ik??? Of zie ik dat helemaal verkeerd...??

Heeft iemand ervaringen met een eigen webshop opstarten??

Groetjes Marloes

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Opzicht is het makkelijk natuurlijk vanuit huis, maar je moet niet denken dat je gelijk winst zult maken.
    En er moet van te voren natuurlijk wel het een ander geregeld worden; hosting, website, KVK, boekhouder etc etc.

Mijn man heeft een web shop, maar daar speelt hij eerder quitte mee.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

IK heb etr ook een tijdje overna gedacht en dingen uitgezocht. Ten eerste zal je een product moeten kiezen waarvan niet heel internet vol staat met webwinkels, de concurrentie is erg groot. Daarnaast moet je je ook echt kunnen onderscheiden van de rest en dat is als startende ondernemer best lastig. Daarnaast zit je ook met verzendkosten. Mensen kopen ergens waar de verzendkosten laag zijn. Als men kan kiezen tussen 7 euro of 1,95 dan al je als snel af.
    Verder is een webwinkel hard werken. Je bent er gewoon 24/7 mee bezig en echt iets opleveren, doet het zeker in het begin niet.

4. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk hetzelfde wat de andere dames zeggen.
    Ik ben vorig jaar begonnen en iets opleveren doet het zeker nog niet!
    Het kost veel tijd en het is niet iets dat je er even bij doet.

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Er komt zeker veel bij kijken, maar juist ideaal om erbij te doen hoor! Ik heb ook een webshop en ervaar dat iig wel zo. Je maakt de eerste jaren nog geen winst inderdaad en zal er wel het een en ander in moeten investeren. Boekhouding kan je natuurlijk zelf doen, dus hoef je geen extra kosten aan te hebben. Kijk eens op de site van de kvk, of ga eens naar een infoavond, daar kan je veel informatie opdoen.

6. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    dankjewel dames voor de reacties. ik ga me er nog eens goed in verdiepen!!

Deel Deze Pagina