Ervaringen Bloom kinderstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Novella, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wat zijn jullie ervaringen met de Bloom kinderstoel?

Het leek mij ook handig voor in het begin, in plaats van een wipstoeltje.
    Of is het wel aan te raden nog een apart wipstoeltje te kopen?

Blijven de kleuren ook echt mooi? Zag een witte in een winkel, die een beetje vergeeld was....

Groetjes Novella

2. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier zijn de laatste weken best veel topics over geweest. Misshien kan je de zoekfunctie gebruiken. Heb je aardig wat ervaringen. Onze ervaring met de stoel is niet zo goed. De zitting is erg groot en zelfs met verkleiner zakte onze dochter steeds onderuit in de stoel. Ze is dan ook wel erg druk moet ik erbij zeggen. Verder vonden we m toch wel erg groot en zwaar om te verplaatsen. We hebben de stoel verkocht en een tripp trapp gekocht. Wat een verbetering! Hadden we veel eerder moeten doen! Ze zit er lekker rechtop in, heeft niet teveel bewegingsvrijheid waardoor ze lekker stevig blijft zitten en we schuiven r zo bij aan tafel.
    Ik vind de bloom echt een hele mooie stoel. Qua uiterlijk zou ik m zo weer kopen maar voor ons was ie helaas dus niet echt functioneel :(

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Hier een goede ervaring met de Bloom kinderstoel. Alhoewel ie niet echt makkelijk te gebruiken is als wipstoeltje. Hiervoor is hij eigenlijk te groot en te zwaar om te verplaatsen. Verder zitten de kindjes er hier vanaf ongeveer 4 maanden in met de verkleiner (bijvoorbeeld voor het fruithapje) en ze zitten er echt goed in. De zitting heeft verschillende standen dus vanaf een maandje of 4 kunnen ze er echt wel in "zitten". Als je kindje echt met de pot mee gaat eten zet je het blad ervoor en ze zitten er perfect in. Mijn zoontje is nu 2,5 jaar en past er nog steeds heel goed in. Wij hebben ook een witte (met groene inleg) en het is absoluut niet vergeeld.

Het enige wat je als nadeel kunt zien is dat ie moeilijk te verplaatsen is, het voordeel is wel weer dat als je kindje zich zou afzetten aan de tafel hij/zij nooit achterover kan vallen met kinderstoel en al. Dit komt mede door de ronde poot.

4. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    Wij hebben een zwarte bloom stoel en een zwarte bloom wipstoel ernaast. De witte was 1e keus maar we hebben gezien dat die na verloop van tijd toch echt verkleurd...zonde voor dat geld. De stoel is idd wel zwaar, verplaatsen is dus wat meer werk. Verder zit Lynn er vanaf 4 maanden al in en bevalt echt super! Zou geen andere stoel willen.

5. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties... heb ook dat andere topic gelezen net. Ervaringen lopen toch echt uiteen. Maar wil hem toch graag hebben denk ik.

Hebben jullie er ook nog een los wipstoeltje bij??

6. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ja, wij hebben er nog een los wipstoeltje bij en ik vind dat toch wel heel handig om te hebben. Een wipstoeltje is toch echt wel wat makkelijker om zo even ergens weg te zetten (bijvoorbeeld voor de tv) of om mee te nemen als je bij mensen op bezoek gaat etc...

7. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik werk op een kdv, waar we de bloomstoel hebben, maar vind hem echt onhandig...kunt hem niet makkelijk verplaatsen en lang niet alle kinderen liggen er lekker in..
    Wij hebben de blauwe, blijft wel mooi van kleur maar is na 1,5 jaar (intensief) gebruik wel flink beschadigd aan de blauwe bekleding...

8. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    heej Michelle77: wat grappig onze dochter heet ook LYNN Sophie. ghihi zag het toevallig staan.

Maar daar ging dit topic niet over ghihi. Wij wilden eerst ook voor de bloom gaan, maar onze overburen hadden hem ook maar vonden het maar een zwaar lomp onding. na nader in de winkel te hebben gekeken zijn wij toch ook voor een triptrap gegaan. hij kan voor altijd mee en is lekker licht. ben blij dat ik niet voor een bloom ben gegaan. had het idee dat ik die niet heel lang kon gebruiken.

9. Olijfje83

Olijfje83 Lid

20 jul 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een zwarte Bloom. Vind hem zelf heel handig, indien je hem niet hoeft te verplaatsen. Heb hem in het begin niet veel gebruikt, vond dat hij er niet fijn in lag. Maar voor het eet/zitgedeelte vind ik het een fijne stoel.

10. Emme

Emme Niet meer actief

Tot een paar weken terug had ik een hele positieve ervaring over de Bloom kunnen schrijven, maar dat is nu toch anders. Het ene na het andere onderdeel gaat namelijk kapot! De stoel is echt op en we hebben hem pas twee jaar in gebruik. Net na de garantieperiode natuurlijk, zucht... Maar goed, dat vind ik dus veel te snel voor zo'n dure aankoop.

Deel Deze Pagina