Even klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door MaudvanL, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk ben ik door mijn hormonen heel onredelijk maar ik moet toch ergens mijn beklag doen.

Manlief zit voor zaken (eigen bedrijf) in het buitenland al vanaf dinsdag, nu hebben wij huisdieren en een paard die verzorgt moeten worden, ik werk parttime, nog een kindje dus ik ben thuis verantwoordelijk.

Hij zou rond 8 uur vandaag daar weg rijden (reistijd is ongeveer 6 uur), dan zouden ze 2 uur opgeruimd hebben (beurs sloot om 6 uur) en kon hij ongeveer weg.
    Inmiddels is hij nog niet aan het rijden en komt dus ipv vannacht pas morgen ochtend vroeg thuis, had me verwacht om vannacht nog even tegen elkaar aan te kruipen en lekker te kunnen slapen (ik kan dus absoluut niet slapen als hij niet thuis is en ben steeds wakker).

Vind het zo'n domper zit gewoon te huilen

2. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Heel irritant en ik begrijp je volkomen! Je hebt waarschijnlijk een paar pittige dagen achter de rug en had je erop verheugd weer lekker te kunnen slapen en morgen wat aan hem te hebben (ik neem tenminste aan dat ie vrij is morgen).

Balen, maar je kan er nu niks aan doen. Ga jezelf nog even lekker verwennen (iets lekkers eten, in bad, ik zag een jankfilm topic voorbij komen :)) en vergeet niet dat het slechts een paar uur in een mensenleven is.

3. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het viel me inderdaad tegen om alles op tijd te regelen in mijn eentje (heb ook diep respect voor alleenstaande moeders die alles keurig op schema hebben).
    Jankfilm gaat hem ook niet worden want de afstandsbediening is ook nog eens op mysterieuze wijze verdwenen zowel boven als beneden.

Zal blij zijn als we morgen weer lekker samen naar bed kunnen.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    als alleenstaande moeder sta je hier anders in ;)
    Ik kan me dit wel voorstellen, het is gewoon niet wat je had bedacht en dan ook nog die rothormonen na een rotweek. Je mag best even janken. Maar je lieve man doet het niet om je te pesten, het loopt soms gewoon zo.
    Hij komt morgenochtend thuis en geeft je de dikste knuffel en kus die er is en dan komt het weer goed :)

Deel Deze Pagina