Heb ik een leuk kaartje ontworpen bij vistaprint. Helemaal happy!! Dus ga verder met bestellen... Gewoon 20 euro verzendkosten!!!
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk wel de spoedversie aangeklikt. Ze hebben ook een normaal tarief voor verzendkosten... maar dan moet je 21 dagen wachten ( vaak wel sneller binnen, maar daar moet je met de kerstdrukte natuurlijk rekening mee houden dat het nu wel 21 dagen gaat duren)
Dit is me vaker opgevallen. Krijg je een aanbieding voor een fotokalender oid voor weinig, rekenen ze 6,95 verzend. En dat terwijl het gewoon door de brievenbus past a 2 euro zoveel. Zelfs een keer gehad dat ik twee 'gratis' kalenders bestelde, twee keer verzend moest betalen, dus 14 euro en ze werden als 1 pakket verzonden, a 3 euro zoveel. Vond ik erg misleidend en grenzend aan afzetting.
tja wou je al waarschuwen toen ik de titel zag , trap niet in vitaprint ze ontroggelen geld van je via hun verzendkosten
Ik heb de kerstkaarten net binnen, je moet heeeel goed opletten daar dat je alléén de kaarten besteld en niet alle andere dingen die ze je voorschotelen. Verzendkosten waren iets van 6/7 euro maar dan moet je rekenen op een latere bezorgtermijn. Ik heb dat er op gegokt en voila, veel eerder binnen dan ze me wilden doen geloven. Maar flauw is het wel.
i know. Ik bestel voor mijn bedrijf vaker via vistaprint en klik altijd de 21 dagen regeling aan. Dan betaal ik iets van 7 nog iets. En ik heb het eigenlijk altijd eerder. Maar tis duur die verzendkosten daar. 20 of 30 euro is idd spoedje.
Ik heb trouwens zaterdag een mail gestuurd waarom ik 7 euro voor een klein envelopje moest betalen, ben beneiuwd of ik antwoord krijg..