Ervaring ovitrelle

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Basilicum, 1 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Wie heeft hier ervaring met ovitrelle? Ik zit nu 9 dagen na de spuit, maar het tweede lijntje lijkt duidelijker te worden? Ik weer dat het ook aan de concentratie urine kan liggen en dat er niets anders opzit dan afwachten, maar hoelang bleef ovitrelle bij jullie zichtbaar? Pregnyl was er bij mij na 6 dagen uit.


    Nu twijfel ik ook over mijn eisprong. Ik heb donderdag 22-6 mijn spuit gezet toen mijn eitje 17.2 mm was. Maar dat is voor mijn doen heel laat, want meestal mocht ik pregnyl bij 15mm zetten omdat mijn eitje anders al gesprongen was. Kan het zijn dat mijn eisprong eerder was en ik geen 7 dpo ben? Maar misschien 8? Want 7dpo eigen hcg lijkt me erg sterk :roflmao: Als het al eigen hcg is :rolleyes: (fingers crossed)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    54.256
    15.350
    113
    Nabij Utrecht
    Deze steeep kan zeker nog schommeling van je ovitrelle zijn.
    Ovitrelle bevat meer hcg dan pregnyl, dus dat het er nog zit is niet vreemd.
    Ik zou gewoon ff elke dag blijven testen.

    Ps, bij de laatste test schrijf je ochtend... zijn de overige testen op een ander tijdstip vd dag gedaan?
     
  3. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie! Dat blijf ik ook zeker doen :)
     
  4. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Lees nu je ps pas :o:. Zijn allemaal ochtend testen, eerste urine (tweede kan niet consequent ivm werk). Maar wil vanaf nu ook in de avond testen want met de eerste testte ik dan beter. Voor vanavond zal het niet zoveel zeggen, maar dan heb ik vergelijk voor morgen
     
  5. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.517
    4.391
    113
    Vrouw
    Ovitrelle bleef bij mij vaak nog tot 12-14 dpo zichtbaar. Bij deze zwangerschap had ik op 8 dpo nog een duidelijke streep, 9 dpo afloop en 10 dpo weer oploop. Spannend, succes hoor!
     
  6. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Oo zo lang joh! Ik hoop jouw laatste zwangerschap te volgen. Vandaag (8 dpo) was de streep weer lichter. Hopen op oploop. De enige x dat ik ongesteld ben geworden de afgelopen jaren was het op 10 dpo, dus hopelijk geen rode onderbroek en een extra streepje over 2 dagen!
     
  7. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.517
    4.391
    113
    Vrouw
    Ja echt een mindfuck! Maar ook bij mijn miskramen ging m’n hcg vaak heel traag omlaag dus blijkbaar breekt mijn lichaam het gewoon heel langzaam af. Het is alleen jammer dat in de bijsluiter staat maximaal 10 dagen volgens mij? En dat blijkt toch regelmatig langer te zijn bij sommige vrouwen. Ik hoop dat je streepje gaat oplopen de komende dagen en je niet ongesteld wordt! Ik vond het altijd wel fijn om de ovitrelle eruit te testen want bij oploop weet je in elk geval dat het eigen hcg is. Succes!
     
  8. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Ja, in de bijsluiter staat zelfs tot 10 dagen, niet eens tot en met. Goed om te weten dat het dus soms echt wel langer kan duren:thumup:
     
    Krv vindt dit leuk.
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    54.256
    15.350
    113
    Nabij Utrecht
    Bij mij zelfs tm 14 dagen (pregnyl 5000 eh) .
    Heel vervelend idd.
    Dus bijsluiter is echt een gemiddelde, maar wel genomen aan de korte kant vind ik ;)
     
  10. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Zoo wauw! Dat is inderdaad lang zeg! Ik bij pregnyl 5000eh op dag 6 helemaal blanco. Dus had met ca +1500 op 1 a 2 dagen extra gerekend. Dat kan dus nog wel eens langer worden :rolleyes:. En geduld is al niet mijn sterkste kans in het traject :roflmao:
     
    RoGiJuLi vindt dit leuk.
  11. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Nou, sinds de avond van 8 dpo t/m deze ochtend 10 dpo spierwitte testen. Bij mij is ovitrelle er dus na 10/11 dagen uit. Helaas geen eigen hcg en gezien de krampen verwacht ik dat ik binnenkort ongesteld wordt. Dank voor het meekijken en meedenken dames!
     
  12. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.517
    4.391
    113
    Vrouw
    Ah nee wat jammer.. :( hopelijk breekt het dan maar snel door zodat je weer verder kan. Veel succes en sterkte!
     
    Basilicum vindt dit leuk.
  13. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Voor het geval iemand tijdens een google-studie op dit topic terecht komt: ik ben inderdaad gewoon ongesteld geworden op 10 dpo :thumup:
     

Deel Deze Pagina