Best trots op ons

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbear82, 25 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Moet even kwijt dat ik trots ben op mn man en mezelf. :D:D:D
    We zijn een kleine 2 jaar geleden verhuisd. Het is een heerlijk huis, maar door de indeling vind ik het erg lastig om het handig in te delen. En dan bedoel ik niet zozeer de meubels, maar vooral onze spullen,,kleding, voorraden etc.

Nu ben ik een paar weken geleden hard aan de bak gegaan om een aantal dingen beter in te delen (nesteldrang gok ik). Ik ben begonnen met onze inloopkast, het dressoir op onze slaapkamer en de kast op de badkamer. Ik heb veel troep weggedaan en ruimte gecreeerd. Bovendien staan veel spullen nu echt waar ze gebruikt worden.

En vrijdag had mn man vrijgenomen en hadden we opvang geregeld voor de kleine zodat we onze garage eens aan konden pakken.
    Ok, we moeten nog wat spullen uitzoeken, maar oh wat is hij netjes geworden. Vandaag nog even 1 van mijn grootste irritaties weggewerkt, een fietsendrager die nergens fijn stond opgehangen aan beugels.
    En ook nog mn washok opgeruimd en alles was weggewerkt, moet alleen nog strijken.

We zijn voorlopig nog niet klaar, de keuken, speelhoek, gang, en grote zolder moeten nog opgeruimd, en de nieuwe kamer voor onze zoon en babykamer moeten nog geschilderd en deels opnieuw ingericht worden, maar oh wat ben ik al blij met het resultaat!
    Een opgeruimd huis geeft zoveel rust...

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Wat heerlijk! Ik moet hier ook aan de slag. We wonen hier ongeveer een half jaar, maar er staan nog veel dozen. Weet niet waar ik de spullen moet laten.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Fijn voor jullie! 😁

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Heerlijk! Hier nu een nieuw huis en ook gelijk tijd om rigoureus aan te pakken

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh motiverend! Wij zijn 2 weken geleden verhuisd en al hebben we al heel veel gedaan, toch ligt nog niet alles op z'n plek en ligt de halve zolder vol met dozen waarvan ik even niet weet wat ik ermee moet. Van die frutsels grrr. Ik ga aan de slag zodra mijn man wakker is, want met de kids erbij krijg ik niks gedaan :D

6. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Lekker gevoel he! Geniet ervan!

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Lekker is dat inderdaad!

Wij wonen hier nu ruim 2 jaar en toen we hier introkken had ik me voorgenomen om het goed bij te houden, dat is goed gelukt, elk jaar in de zomervakantie dan wordt de zolder weer eens opgeruimd en alles wat weg kan gaat dan ook meteen weg.
    Toevallig verleden week weer helemaal gedaan en het ziet er weer keurig uit.
    Verder in huis is nooit ergens rommel omdat ik het goed bij hou allemaal.

8. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Heerlijk is dat he!
    afgelopen 3 jaar 6x verhuisd, van de week de laatste dingen op orde gemaakt en alles heeft zn plekkie. Die periode ook weer afgesloten :)

Deel Deze Pagina