Hey, ik zit nu op dag 11 van champix en heb best veel last van bijwerkingen. Veel hoofd en buikpijn. Ben niet te genieten en begin weer in een dip te raken nu. Ook heb ik vaan last van onrustige benen heel irritant. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben? Ik heb gister de vervolgverpakkingen thuis gekregen (2 dozen) maar ik neig er meer naar om te stoppen. Is het even doorbijten, en gaat het snel weg? Ervaringen?
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar vanuit mijn werk wel. Ik begeleid mensen met stoppen met roken. Champix geeft wel vaak bijwerkingen. Sommige mensen nemen ze voor lief als dat stoppen maar lukt. anderen stoppen er wel mee. Ben je al gestopt met roken inmiddels? Heb je pleisters overwogen of gebruikt?
Nee ik ben nog niet gestopt met roken, en pleisters kan ik niet tegen daar krijg ik enorme huiduitslag van. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik nu ga doen want stoppen wil ik graag, maar deze bijwerkingen mogen er van mij wel af blijven
Ik ben 8 jaar geleden met behulp van Champix gestopt. Zelf heb ik geen last van bijwerkingen gehad, maar een oud-collega van mij had ook bijwerkingen en heeft toen andere pillen gekregen.
Geen ervaring met champix, maar vrij abrupt gestopt ivm zwangerschap. Ben uiteindelijk door acupunctuur gestopt (en daarna heel misselijk dus sowieso geen zin in). Ben nu een week of 4/5 gestopt en heb ook last van onrustige benen (en armen) en ik vind het nog niet makkelijker. Dus ook zonder die medicijnen heb je deze bijwerkingen....
Mij man is ook gestop met champix, zei tegen me broer moet je proberen die Weert er heel erg depressief van is na 4 dagen direct gestop. Ik zou stoppen en kijken hoe het zonder gaat. Anders idd een anders merk. Veel succes wel volhouden Ben trots op je