Hallo Dames, Is er hier iemand die ook vlak voor de NOD bruine afscheiding had en later toch zwanger bleek te zijn? Ik hoop dat ik wat antwoorden krijg! Alvast bedankt, Groetjes Kelly
Heey meid, wees gerust. Toen ik zwanger was (en dat nog niet had getest) had ik voor me gevoel wel een liter bruine smurrie verloren. Daarom dacht ik eerst dat het voor de zoveelste keer weer niet gelukt was. Maar het hevige rood bleef uit, ookal had ik het gevoel dat ik ongie moest worden. Zelfs nu verlies ik nog een hele boel bruin afentoe. Sommige dames hebben dit helemaal niet, ik dus wel, en miss jij dus ook wel!
ik heb voor mijn nod een week lang bruin verlies gehad en soms ook wel iets bloed ben toch zwanger en nu niets meer
ik ben zelfs gewoon ongesteld geworden met mijn NOD ( of nou ja ongeveer op die dag, erg onregelmatig ongesteld ) dus had zowel bruinverlies als helder roodverlies. Het was alleen iets minder dan normaal. Had helemaal niks meer verwacht eigenlijk maar i.v.m. de Clomid die ik moest slikken toch maar een test gedaan voor de zekerheid en tja zie mijn banner Liefs
O meiden, hier krijg ik pas hoop van! Voor zover ik me herinner heb ik de dag voor mijn menstruatie wel wat troep maar dat wordt langzamerhand meer totdat het na 1 dag helderrood bloed is. Nu had ik gister ochtend bruin verlies en daarna de middag en avond niets meer. En vanochtend weer hetzelfde en tot nu toe is het helderrood nog niet doorgebroken. Donderdag is mijn NOD en heb al 4 testen van kruidvat versleten ... erg he? Kan gewoon niet wachten! Ik ga nu ongeveer 20x per dag naar de wc om "af te vegen" hahaha, wat ga je toch rare dingen doen als vrouw als je zwanger wilt worden haha. Maar ontzettend bedankt voor jullie reacties! Hoe meer positieve verhalen hoe beter! Bedankt!!! Gr. Kelly
Hier een ander verhaal. Ik had voor ik echt ongesteld werd altijd bruine afscheiding en de maand dat ik zwanger raakte heb ik dat niet gehad. Mede daardoor had ik toen dus al het idee dat het raak was. Bruine afscheiding staat bij mij dus garant voor een aankomende ongesteldheid.
@zina (en overige meiden met bruinverlies): hoever van te voren begon dat bruinverlies? En had je daar elke cyclus 'last' van?
Ongeveer een week voor mijn menstruatie had ik sinds een paar maanden eerst bruinbloedverlies. Ook de maand voor mijn zwangerschap, dus dacht dat mijn ongesteldheid er weer aan zat te komen en dat ik niet zwanger was. Op mijn NOD nog steeds geen helder bloedverlies dus toch maar een testje gedaan. En toch zwanger!! Blijkbaar was het nog wat oud bloed wat in mijn lichaam zat. Een paar weken geleden na gemeenschap wel aardig wat helderbloed verlies gehad maar was gauw over en nu helemaal niets meer ook niet tijdens gemeenschap. Spannend voor je hoor! Nog even geduld met testen.
ja, ik denk dus ook elke maand zodra het bruinverlies begint, dat het einde oefening is. ik heb al verschillende verhalen gelezen: zowel met als zonder bruinverlies. dus hoopte eigenlijk dat als ik eens een maand geen bruinverlies had, dat ik dan misschien zwanger blijk te zijn. gister is het weer begonnen (minimaal en alleen 'smorgens eigenlijk). maar ik weet nu, door jouw verhaal te lezen, dat alles mogelijk is . heb je al een echo gehad?
Ik heb 3 weken achter elkaar bruinverlies gehad voor ik erachter kwam dat ik zwanger was... Ik dacht ook dat bruinverlies een ongi betekende dus vond het allemaal wel prima! Kijk maar naar mijn banner Liefs, Sam
@zus01 Nee, ik heb nog geen echo gehad. Ik had 'm bij het bloedverlies waarschijnlijk wel kunnen krijgen. Maar dan was er nog geen hartslag geweest en dan zou ik mij misschien zorgen maken daarover. Volgende week dinsdag krijg ik mijn eerste echo! Erg spannend allemaal! Ben erg benieuwd of jij straks ook zo gelukkig bent dat je positief kan testen. Hou je ons op de hoogte?
@Dromer: oeh dinsdag al een echo! spannend hoor! lijkt me zo'n mooie ervaring om dat mee te maken.... Ik hou je zeker op de hoogte. We zijn echter al zo'n 1,5 jaar bezig voor een wondertje en de moed is me dus aardig in de schoenen gezakt. Na een HSG van een maandje geleden, moeten we het nu een half jaar zonder MMM proberen...maar ik zie het somber in. Ook weer voor deze ronde dus... :x @Amaryliss: had je daar altijd al last van? Dus bij elke cyclus? Ben benieuwd naar jouw ervaring.
ik had dit bij onze eerste een dag of 2-3 voor nod geloof ik, en op mn nod had ik een vet posi test! ik hoop het voor je!
Ik heb het bij alletwee de zwschappen gehad...wel minimaal en hield een paar dagen aan.... Zolang jij geen krampen hebt en geen rood bloedverlies is het echt nog geen einde oefening....
toch goed om al die verhalen te lezen! ik heb al maanden last van bruinverlies, vaak begint het al een week voor de NOD. minimaal weliswaar, maar ik heb dan toch altijd het vermoeden dat het de aankondiging van mijn menstratie is. gelukkig geven jullie verhalen de burger moed. en toevallig dat ik gisteren nog iemand sprak die nu 7 maanden zwanger is en op haar NOD zelfs bloedverlies heeft gehad. haar schoonzus zelfs 3 dagen lang! (en bleek dus ook zwanger...)