Ervaring light-in-the-box.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door Jekil, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
  2. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwaliteit is niet vergelijkbaar met europees fabricaat. Ik heb er bruidsschoenen gekocht en die waren ok, maar niet bijzonder. Gewoon waar naar z'n geld.

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Mijn dochter haar bruidsjurkje komt daar vandaan. Je moet niet denken dat het super kwaliteit is, na 1 dag gedragen te hebben was er al een naad los. Je moet het ook niet snel nodig hebben want ik denk dat het een maand onderweg is geweest.

4. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Ik heb daar 1,5 jaar geleden een galajurk gekocht. Heel mooi afgewerkt voorgevormde bh erin. Ik heb galajurken hier in nl gepast, die 4 keer zo duur waren en lang niet zo mooi als de jurk die ik nu heb.

5. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik heb zelf mijn bruidsjurk daar gekocht. Kwaliteit normaal niet super maar zeker ook niet slecht het is idd wat langer onderweg bij mij toen 3 weken en hou er rekening mee dat je later nog een rekening krijgt voor de verzending.

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb er 1 keer besteld en het is nog erger dan markt kwaliteit...
    Mij dus niet meer gezien.

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik heb daar twee galajurken, satijnen schoenen, tasje, een jasje en twee (nep!)bontjes gekocht. Ik ben ontzettend te spreken over de prijs-/kwaliteitverhouding. De galajurken moesten een klein beetje passend gemaakt worden en dat heeft een coupeuse gedaan die in een bruidsmodezaak werkt. Ook zij was aangenaam verrast toen ze hoorde waar ik de jurken heb gekocht en wat ze gekost hebben (zo'n 60-80 euro p.s.). Er zat een voorgevormde bh in, de naden en alles was super netjes afgewerkt. Ik had één jurk van tafzijde (theelengte) en één van chiffon (strapless gala-lengte). De jurken waren zorgvuldig en netjes verpakt.

De bontjes zien er ook prima uit. Hebben me ongeveer 15 euro p.s. gekost al vind ik de één wat mooier (afgewerkt) dan de ander. Ondanks dat vind ik de ene mooi genoeg om op mijn trouwdag over mijn trouwjurk te dragen :) Ook de satijnen schoenen en het tasje (envelop model) waren van een prima kwaliteit.

Natuurlijk is de uiteindelijke kwaliteit van spullen die je in een bruidsmodezaak koopt iets beter, maar zeker gezien de prijs was ik super tevreden. Ik kan overigens alleen spreken voor het gala- en trouwjurkengedeelte en daar zal ik zeker nog eens wat bestellen indien nodig. Mijn ervaring is dus eigenlijk anders dan die van de dames hierboven. Misschien ligt het eraan wat je er bestelt?

Houd alleen rekening met:
    - de levertijd (die kan soms wel oplopen tot 3-4 weken, aangezien de jurken pas gemaakt worden nadat ze besteld zijn);
    - de invoerrechten die je moet betalen.

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zag er ook een onwijs leuk jurkje..
    Maar denk dat ik toch even verder ga zoeken :D

Deel Deze Pagina