Hallo, Heeft iemand ervaring met boeken via Pharos? Door jullie 😀 ben ik enthousiast over deze camping geworden. Maar heb nu zoveel verschillende reissites gezien. Ik ben t overzicht kwijt. Mijn man zegt dat we via Pharos in een balneo op de camping zitten, ik dacht dat als je niet via de camping zelf boekte je op het gedeelte van de touroperators zit?? En de balneo was veel duurder dan een languedoc maar de caravans zitten dicht bij elkaar dus ik vind t zonde geld. Zijn die caravans zoveel luxer dan? Ohja en een gewone zwembroek mag toch? Sorry voor de vragen, heb zoveel gelezen dat ik de draad kwijt ben... Groeten Tara
Via Pharos durf ik niets over te zeggen. Wij boeken altijd via de camping zelf. Wij staan zelf altijd op het camping gedeelte en nemen de luxecamper van mijn schoonouder mee. Maar wat de zwembroek betreft, in het normale zwembad/kindergedeelte mag je gewoon een zwembroek of zgn bermuda zwembroek aan. In het Balneo gedeelte (dat zit ergens anders op de camping) daar mag je alleen strak zittende zwemkleding aan. Is ook voor 16 jaar en ouder. En in de ochtenden is het naakt.
Ik heb even op de site gekeken, maar bij de omschrijving van de languedoc staat dat ze een paar jaar oud zijn. Ik kan me sowieso ook niet herinneren dat er "oude" stacaravans zijn. Ik denk dat ze allemaal prima zijn. Bij de prive stacaravans op het middengedeelte daar staan wel wat oudere types tussen, maar die zijn niet voor dit soort verhuur. Dus ik denk dat je prima voor de goedkoper variant kan gaan.
Bedankt voor je antwoord! Manlief vond de balneo luxer en groter. Dus wilde die boeken. Als het dit jaar bevalt kunnen we natuurlijk even rondneuzen wat we volgend jaar willen. Wij willen ook wel eens met een camper op pad. Maar als we 1 huren zijn we bijna net zoveel aan geld kwijt als een stacaravan. Dus we twijfel daar nog over...
Wij hadden vorig jaar de Balneo (geboekt via de camping zelf) en deze was echt perfect! Redelijk vrije ligging en wij hadden veel gras erbij. Ideaal! Wij hebben ook stacaravans gezien die et een stuk ouder uit zagen en heel dicht op elkaar. Ik durf alleen niet te zeggen waar die bij horen...
@peace ja op de plattegrond van de camping leek het ook alsof de balneos meer ruimte hadden tussen de caravans. Ik heb er heel veel zin in. De kids gaan voor t eerst naar frankrijk dus hoop dat het lukt met vriendjes maken. Maar ik ga ervan uit dat er veel nederlanders zijn dus t zal vast lukken!
Ja een camper huren is inderdaad erg duur. Wij hebben gewoon mazzel dat wij hem altijd kunnen meenemen in de vakanties. Schoonouders gingen nooit in de vakantie perioden weg. Enkel een een weekendje. Maar die hebben eigenlijk zo'n luxe camper gekocht omdat mijn man (en zijn broer) er zo gek van zijn. Nu schoonmoeder onlangs overleden is, zie ik mijn schoonvader helemaal niet zo snel meer weggaan. Wij nemen hem in het hoogseizoen altijd drie en halve week mee. Het is wel ideaal met reizen, je hebt alles bij je, en nooit meer hoeven stoppen als er iemand naar het toilet moet Wat dat kan dan fijn in de camper.