Na het zoveelste jaar moeilijk lopen doen met een scheermes in een veel te kleine douche op vakantie ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Ik overweeg serieus om m’n benen, oksels en bikinilijn te laten laseren. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoeveel behandelingen had je nodig en is het haar blijvend weg? En ook echt glad?
Yes! Oksels en bikinilijn. Helemaal blij mee. Hoeveel behandelingen je nodig heb is afhankelijk van onder andere je kleur haren. Ik ben denk ik 4 keer geweest en ga nu jaarlijks een keer voor onderhoud. Het gaat nooit helemaal weg, maar komt veel langzamer terug waardoor je veel minder moet scheren. Ik zou wel kijken naar een huidtherapeut en niet random iedere salon die het aanbiedt.
Ik ben nu bezig met oksels, benen en bikinilijn Heb net mijn 7de behandeling gehad. Ik ben zo blij ermee, had het veel eerder moeten doen. Ik heb een lichte huid en donker haar. Bij mijn benen is het nu bijna helemaal weg en super glad. ik scheer amper nog, misschien een keer in de 4 weken even snel wat haartjes. Zal nog 1-2 behandelingen nodig hebben. Mijn oksels en bikinilijn nog wel wat meer, gok nog een stuk of 4 behandelingen. Ik ben in september vorig jaar begonnen. Er zit ongeveer 6-8 weken tussen iedere behandeling.
Ik heb oksels, hele benen en bikinilijn gedaan. Ik heb 9 behandelingen gehad. Had een pakket voor een jaar behandelingen. Mijn oksels en bikinilijn is de haargroei zeker minder. Maar weg echt niet. Ik hoef niet meer dagelijks te scheren maar toch wel 1x per week/1,5 week. Benen heeft het eigenlijk helemaal geen effect gehad. Ik heb daar hele lichte haartjes. En ondanks dat ze zeiden dat ook dat zou kunnen, is dat toch niet waar. Ik heb ze gemaild dat ik niet tevreden ben met het resultaat. Ze zeiden 90% haarvrij, maar dat is zeker niet. Het is minder en groeit minder snel terug.
Ik heb een lumnea van Philips. Kan ik dus gewoon thuis ontharen waneer ik er tijd en zin in heb. Werkt heel goed en kost een stuk minder. Benen, oksels en bikinilijn doe ik ermee
ik heb nog geen reactie gehad ivm vakantie, dus ben ook benieuwd! Ik heb het hier laten doen in de plaats waar ik woon
Ik heb van te voren een pakket gekocht voor 6 behandelingen + 1 gratis. En toen zei ze wel al dat je dan waarschijnlijk nog wel een paar behandelingen nodig hebt. Het was 2500 euro dus best duur ja, maar ik ben wel erg tevreden
Ja het is veel maar ze doet wel anderhalf uur over een behandeling. Ik heb ook 3 ipl behandelingen gehad in het verleden. Toen was ik binnen een half uur klaar en het deed vrij weinig. Ze doet wel bijna mijn gehele schaamstreek erbij. En het is dus wel echt laser ontharen niet ipl ontharen misschien dat dat nog verschil maakt ?
Bij mij is het ook echt laseren. Je kon kiezen voor kleine bikinilijn of groot. Ik heb groot gekozen, dus dan wordt alles gedaan. Bij mij was ze vaak ook wel dik een uur bezig. Heb 9 behandelingen gehad. Helaas werkt het voor mijn benen gewoon niet (denk echt te blonde haartjes)
Ik zou niet alleen recente ervaringen vragen. 3 jaar geleden zou ik zeggen 'doen!' en nu 3 jaar later zijn alle haartjes gewoon weer terug. Alleen bij mijn oksels is het nog enigzins weggebleven. En ik heb 12 behandelingen gehad, dus het heeft genoeg gekost.