Start - Brocante kasten en antieke meubelen allemaal naar eigen stijl te maken wie heeft er ervaring met meubels van deze site. Vind ze namelijk erg mooi. Ben dan nog niet zwanger maar beetje rondneuzen kan geen kwaad. Ben benieuwd hoe duur het is. Kan geen prijzen vinden bij de spullen, maar ik vermoed dat het best prijzig is.
Ja wij hebben er een aantal jaar geleden een kast gekocht en die laten schilderen. Best redelijke prijzen er er is veel mogelijk. Ga gewoon eens kijken en een praatje maken dan weet je meer.
Wij hebben er wel geïnformeerd, maar uiteindelijk toch gekozen voor ons eigen oude commode en ledikantje. Ze hebben er echt mooie dingen en kwa prijs vind ik ze ook best redelijk. Rond de 3a 400 euro heb je n leuke commode. Je kunt de commode's ook laten verhogen met mooie houten poten of bolpoten etc. hier is veel keuze in (veel oude commode's zijn namelijk erg laag) Ook kan je hem laten verven in gewenste kleur etc. Dit geld volgens mij ook voor alle meubels die ze verkopen. Ik zou gewoon eens gaan kijken en informeren. Succes ermee!
Inderdaad, erg leuke winkel! Een loods die stampensvol staat met kasten, kasten, kasten en commodes. Voor een commode 300-400 euro, kast 500-600 euro. Laten verven 175 euro geloof ik. Als het goed is krijgen wij zaterdag onze kast! Commode wordt nog wat verhoogd, en komt iets later.