De titel zegt het al. Ik zag op de website dat bepaalde gedeeltes van het park gesloten zijn in de herfst/winter. Is het, ondanks de afgesloten gedeeltes, toch de moeite waard met twee kinderen van 2 en 4? (Onze zoon van 2 is trouwens 98 cm lang, dus mag in vrij veel van de attracties).
Binnen is er veel te doen! Van de speeltiestellen zoals bij binnenspeetuin tot een achtbaan. Maar ik zou toch liever gaan als alles open is.
De hallen hebben idd ook aardig wat attracties maar alles open is wel nog leuker. Is nu wel goedkoper als normaal.
Wij zijn er een paar jaar geleden geweest, toen was alleen de eerste hal open en buiten wat. Mijn zoon van toen 3 vond het geweldig. Maar het was vrij donker en weinig mensen, het deed ons meer aan een horrorpretpark denken, alleen de clown ontbrak nog... Gelukkig dachten de kinderen die daar waren daar anders over.
Ja hoor, zeker voor kinderen van die leeftijd. Er zijn 2 hallen open. De motorachtbaan en boomstammen wildwaterbaan en uiteraard de blitzbahn draaien ook. Bovendien is de entree nu voordeliger en over het algemeen lekker rustig. Wij gaan in deze tijd van het jaar best vaak met onze abo's
Genoeg attracties open om veel plezier te hebben. Maar ik sluit me aan bij Cin85 dat ik het best donker vind en daardoor het zelf niet zo'n fijne sfeer vind.
Ik persoonlijk vind dat donkere nu wel erg gezellig, zeker nu de aankleding ook winters is. Oogt juist sfeervol, maar het blijven hallen....