Ervaring gezocht Playtray voor de Stokke Tripp Trapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door missguit, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hallo mama's.

Wij hebben een Tripp Trapp en we hebben gekeken bij de Prenatal voor een Table Top.
    Alleen lijkt ons dat niet handig, want we hebben een ruw houten tafel en geloof niet dat de zuignappen hier op gaan hechten.. op een gladde tafel bij de Prenatal schuifde deze alle kanten al op..

Nu zagen wij dat er ook een Playtray bestaat die je op de Tripp Trapp kan plaatsen.. wie heeft er hier ervaring mee? beschadigt de Tripp Trapp stoel hier ook van of valt dat mee?

Alvast bedankt!

2. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de play tray die je aan de stokke kunt zetten. Ik gebruikte hem als ik aan het koken was en ze dichtbij mij wilde zijn. Zette ik haar in de stoel met wat speelgoed en kon ik ondertussen koken. Maar nadeel van die tray aan tafel te gebruiken is dat je kindje dan best ver van tafel zit vind ik.

Wij hebben ook een onbewerkte houten tafel. Het is pas als ze wat ouder worden dat ze hem kon opschuiven. Onze tafel is ook nog eens niet gelijkmatig/glad/effen maar ik ervaar dat niet als een issue. Ik was super blij met de table top. Nog steeds trouwens!!

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ik kreeg te horen van een tripp trapp verkoper dat als je op de play tray leunt dat je gevaar loopt dat je kinderstoel om klapt. Ik heb zelf alvast een grote doorzichtige placemet van ikea gekocht voor als ze in tripp trapp gaat.

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik heb wel de playtray en vind het echt een superding!
    De tripp trapp is van zichzelf wel stevig genoeg om niet om te klappen hoor, althans, mijn zoon haalt er nog wel eens capriolen op uit en hij is nog niet omgevallen.

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

En je moet niet uitgaan van een tripp trapp verkoper! De playtray is namelijk niet ontwikkeld door stokke zelf en tegen het stokke principe. Dat is namelijk dat de stoel aansluit op de eettafel.

6. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook een ruwe houten tafel en een table top, maar blijft prima zitten hoor! Maar meestal gebruik ik dat ding niet...vind het onhandig want er blijft vanalles onder liggen (kruimels enzo) dus mijn zoontje zit gewoon aan tafel, dat gaat prima zo hoor.

7. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    #7 Lili81, 31 jan 2013
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
    Ik heb een play tray in de aanbieding! Wij hebben em nooit gebruikt, dus hij is echt nieuw! Als je interesse hebt mag je me pb-en.

Edit: het is de table top......

8. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    heb je pb gestuurd ! :D

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij hadden een zeil op tafel en schoven de stoel gewoon aan. Hebbn ook een eiken tafel.

10. Sonneke

Sonneke Bekend lid

25 aug 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de play tray. Nog niet gebruikt uiteraard. Maar het lijkt mij super handig. Zo kan hij er ook altijd bij zitten en spelen op zijn play tray (als er bv visite is en we in de bank zitten). Hij is inderdaad niet door stokke ontwikkeld maar hij ziet er super uit.
    Dat dat ding bestond was voor mij een reden om toch een stokke te nemen anders was ik voor een andere kinderstoel gegaan.

11. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik heb hem ook , vind het super handig , op een gegeven moment zal ik hem weg gaan halen om aan tafel te gaan eten maar een koekje voor de tv is wel eens handig ;)

Liefs Edith

12. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Heb ook pas een tripp trapp gekocht en was ook van plan de play tray te kopen!

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Playtray is super! Inmiddels zit ze gewoon aan tafel aangeschoven, maar nog steeds gebruik ik de playtray. Vind ik sochtends wel handig voor de tv met haar broodje ofzo, of als ze aan het kleuren/krassen is (pen gaat niet zo makkelijk van de tafel ;)).

14. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vind het ook erg handig, zo kan ie ook ergens anders zitten eten of spelen dan aan tafel...

15. geebs

geebs Lid

24 aug 2010
    40
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb de playtray ook. We hebben er erg veel plezier van en geen deuken in onze mooie eettafel etc. Onze dochter vindt het ook fijn om haar eigen stukje te hebben om te eten, kliederen en spelen als ze in de stoel zit.

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier de playtray aangeschaft omdat meneer het tafelkleed van tafel trok (met alles wat op tafel stond). Ik vond het een prijzig gebeuren, maar ben toch wel erg blij met de aanschaf! Ik vond het juist wel fijn dat hij wat van de tafel af zat, omdat hij alles wil pakken wat op tafel staat. Lekker makkelijk schoon te houden en inderdaad ook super handig met spelen.

Bij een grote babywinkel wezen me erop dat bij het gebruik van de Playtray de garantie van Stokke vervalt (omdat hij dus niet van Stokke zelf is). Na maanden gebruik kun je nog altijd niet zien dat we de Playtray op de stoel hebben gehad.
    Daarnaast is Stokke zo'n super produkt dat je die garantie niet eens nodig hebt volgens mij.:)

17. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Bedankt voor alle reacties en ervaringen!
    Wij gaan er binnenkort ook maar een kopen.
    Nu al helemaal omdat ik ook gastouder ben en dus meerdere kindjes heb hier thuis.
    Het leek mij ook handiger, gewoon stukjes brood er op leggen, dat ze het zelf kunnen pakken, bekertje drinken erop.Spelletje/puzzeltje, boekje..

Deel Deze Pagina