Ervaring clic schoenen

Discussie in 'De lounge' gestart door hardlopertje, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    #1 hardlopertje, 20 aug 2014
    Laatst bewerkt: 20 aug 2014
    Ik weet niet of dit het juiste topic is laat ik even aan de beheerders over.

Ik heb een vraag over clic schoenen. Onze dochter kan dit jaar voor het eerst laarsjes aan. Ik heb erg leuke clic laarsjes gezien, maar ik hoor in mijn omgeving dat de kwaliteit van clic niet al te best is.
    Wat is jullie ervaring hier mee?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm wij hebben 2x laarsje van clic gehad en die waren echt prima.
    Goed, stevig en echt leer.
    Ook in oostenrijk in de sneeuw had madam droge en warme voeten.
    (Want haar voeten waren te klein voor snowboots en te grote snowboots zitten ook niet warm dus mevrouw heeft de hele vaka tie lekker op dr clics door de sneeuw gebanjerd zonder een centje pijn)

Echter... We hebben ze gekregen... Ik vind ze een beetje duur namelijk :)

3. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Hier al heel vaak clic gehad, maar niet aktijd tevreden over de kwaliteit. Het leer wordt erg snel kaal. Zeker bij de zilveren versie. Dat is geverfd en na 2 weken er bij de neuzen al helemaal af. Stiksels laten ook snel los en de accessoires ( hartjes bedeltje) moet je echt goed vastzetten anders verlies je die zo. Pasvorm en zolen zijn wel weer heel goed.

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier niet tevreden over de kwaliteit en de service. Je betaalt ontzettend veel voor deze schoenen en daar verwacht je een bepaalde kwaliteit van. Hier geen Clic! meer voor ons.

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Precies dit. Zo jammer want de schoenen zijn echt leuk.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wij hadden ook geen berg frutsels aan de schoenen inderdaad.
    Dus die gaan dan ook niet stuk natuurlijk.
    Gewoon stevige leren hoge schoenen.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Over de ballerina's was ik altijd erg tevreden. Deze zomer voor beide meiden sneakers gekocht en die zagen er na een week al niet meer uit terwijl andere schoenen er wel altijd mooi uit blijven zien. Hier echt nooit meer clic schoenen.

8. minon

minon Niet meer actief

Ik heb een keer clic gehad dat waren sandaaltjes. Die bleven erg mooi.

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier eigenlijk altijd Clic! voor dochter. Laarsjes tot nu toe altijd tevreden over geweest, alleen de ballerina's van deze zomer waren er wel heel snel aan helaas.

10. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Super bedankt allemaal voor de reacties. verschillende ervaring dus. Ik ga er nog over nadenken wel of niet. Onze dochter is nog niet zo van het buiten spelen en gaat nog niet naar school dus dat is mss voor ons een voordeel.

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Hier jongens laarsjes, dus geen tierelantijn.
    Ze werden natuurlijk wel kaal, maar niet minder als andere schoenen.
    Ik vind ze erg mooi, vooral meisjes versie.
    Bij jongens vielen ze wel vrij smal bij de enkel zeg maar.. Wat ik dus zo fijn vond..

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dochter heeft eigenlijk elke winter laarsjes van clic en ben er altijd erg tevreden mee. Mijn dochter heeft overigens meestal laarzen zonder hangertjes en vaak gewoon zwart of bruin leer.

13. Pipperdepip

Pipperdepip Actief lid

10 aug 2014
    152
    0
    0
    I love clic!
    Ik vind het hele fijne schoenen, je betaalt er idd een flink bedrag voor.. Maar mijn dochters doen er altijd erg lang mee en vind de pasvorm super voor mijn meiden.

14. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    super bedankt voor alle reacties.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit dus, mijn dochter heeft ook vaak laarzen en schoentjes van Clic. En als je glad leer koopt, kun je dat ook gewoon poetsen. Zij heeft nu suede, vind ik toch wat lastiger onderhouden. volgende keer dus weer glad hier!

Deel Deze Pagina