Hoi, Wie heeft er ervaring met de bondolino draagzak? 't lijkt mij erg handig om te gebruiken voor ons 2e kindje (niet altijd dat gezeul met duowagen). Wat zijn de voor en nadelen? Hebben jullie de draagzak vanaf 't begin gebruikt? En hoe zat je kindje er toen in? (toch niet met de beentjes zo wijd als op de meeste afbeeldingen die ik zie op internet?) En weet iemand of je de draagzak ook ergens kan huren/lenen in de buurt van Arnhem/Doetichem om uit te proberen? Alvast bedankt voor de reactie's! Groetjes Jory
Jori, je kan hem hier komen bekijken (Arnhem) en uitproberen/bevoelen. Ik vind het een super draagzak. In het begin kan je kindje er met de beentjes in. Het zitje kan ook smaller en breder worden gemaakt.
Hier ook een Bondolino en heel tevreden!! De eerste weken heb ik een rekbare doek gebruikt. Ik wist toen nog niet of ik fanatiek zou dragen dus wilde eerste een goedkoper probeersel maar achteraf vond ik de stabiliteit en warmte in de doek wel fijn voor de eerste 5 a 6 weken. Daarna zijn we de bondolino gaan gebruiken met de beentjes in de drager tot ongeveer 3 maanden (heb wel een klein kindje btw). Daarna bentjes lekker los.
Als je je pasgeboren kindje rechtop tegen je aanhoudt, trekt hij/zij vanzelf de beentjes al in de kikkerstand, en zo gaan ze in t begin ook in de draagzak/bondolino...
Ik heb hem ook en ben er heel blij mee. In het begin (1e 2,5 maand ongeveer hier) inderdaad met de beentjes opgetrokken erin. De voordelen vind ik dat hij heel makkelijk is om te doen en te verstellen, en hij is lekker zacht, dus comfortabel voor baby en mama (of papa ).
Kijk eens op www.babybij.nl Daar kun je ook lenen! Wij hebben een beco butterfly. Prettig, maar ik heb nu een aantal keer de bondolino (zomer) mogen proberen en die vind ik toch ook wel geweldig hoor..! Ik zit er ook over te denken deze aan te schaffen..!
Hoi, Bedankt voor alle reactie's tot nu toe Ben ook wel benieuwd waar in Arnhem ik 'm eventueel kan bekijken/proberen. Moet nog wel bevallen hoor! Ben me aan het orienteren. Zag de site van babybij ook al voorbijkomen! Da's misschien ook nog idee. Krijgen jullie je kindje makkelijk zelf in de draagzak? Lijkt me best ff wennen, vooral met zo'n heel kleintje. Groetjes Jory
Ik vond het altijd heel goed te doen. Met beiden trouwens (beco en bondolino). Je moet zeker even handigheid krijgen, maar dat lukt wel. Oefen desnoods eerst eens met een pop.
Hier nog een blije gebruikster! Mijn ventje is nu 15 weken en gebruik em vanaf week 1. Vind het wel fijner dat hij nu wat beter met zijn hoofdje er bovenuit komt, was elke keer bang of hij wel genoeg lucht kreeg, maar dat kreeg hij wel! Hij is heel handig in gebruik en makkelijk. Je leert steeds beter om hem goed strak te doen.( als je baby er wat langer in zit en dan ontspant, moet je em vaak even wat strakker aantrekken, maar dat merk je vanzelf) Vanaf 5 weken ging hij met zijn benen in spreid stand, dat ging prima, daarvoor opgetrokken erin. Heb er nog geen moment spijt van gehad, gebruik em ook veel in huis als hij huilerig is en dan heb ik mijn handen lekker vrij. groetjes,bar
"Vandaag 19 februari hebben we de Hoppediz Bondolino in de aanbieding! Je krijgt 15% korting bij gebruik van kortingscode 'kreezysundeey'. " Hoppediz Bondolino - Draagdoeken & Dragers
Marlett super dank je wel! Ik wil er heel graag gebruik van maken, ik vraag me alleen af of de bondolinos van verschillende stoffen is gemaakte en er een handiger/beter voor de zomermaanden is? Weet iemand dit? Of zijn ze allemaal van dezelfde soort stof?
Light quality is speciaal voor de zomer. Je hebt nog ruim twee uur. De rest is wat dikker, maar ook niet superdik ofzo.
Marlett, ik heb de bestelling gedaan! Nogmaals bedankt voor de tip! Ik begrijp trouwens dat het jou website is? Of van iemand die je kent? Weet jij misschien ook hoelang ongeveer de levertijd is? Er staat 1-2 weken. Ik hoop dat t niet langer duurt aangezien ik hem vanaf de geboorte wil gaan gebruiken Helemaal happy.. Eindelijk besteld!
hier ook besteld,hoop dat ik em snel heb. Heb eerlijk gezegt niet op levertijd gelet. Jammer wel want heb em ergens anders gezien met twee dagen
Nee hoor, het is niet mijn site, ik heb de webshop op mijn Twitter vanwege de zondagse aanbiedingen. Volgens mij is het verzenden binnen twee werkdagen, toch?
He, dat zie ik dan weer een dag te laat Als iemand nog een leuke aanbieding weet binnenkort??? En ervaringen met de draagzak (positief of negatief) zijn tuurlijk nog steeds welkom! Heeft iemand trouwens een kindje gehad die 't dragen absoluut niet fijn vondt? Ik hoor dat wel eens om mij heen, en dan is 't best zonde om een draakzak aan te schaffen.. Groetjes Jory
Als kindjes dragen niet fijn vinden is dat 99% van de tijd door een verkeerde draagzak (babybjorn en dan ook nog vaak met het gezicht naar voren,dat is echt totaal niet comfortabel) Of een doek die verkeerd of veel te los is geknoopt.
En mócht je nou nét dat kind krijgen dat echt ehm... ondraaglijk is dan is een bondolino of SSC beter door te verkopen dan een babybungel. Die dingen staan eeuwen op MP, maar Bondolino's (met goede uitleg en foto) zijn zo weg.