Hallo, Ik zit er over te denken om wat spullen bij Baby-walz te bestellen. Zoals onder andere een combi-kinderwagen. Hoe zijn jullie ervaringen met dit bedrijf? Is er toevallig iemand die een kinderwagen bij hun besteld heeft? In alle gewone babyzaken zijn de kinderwagen bijna 500 euro! Hier zijn ze goedkoper, zelf met bezorgkosten. Alvast bedankt, Tinkerbel
ben ik ook wel benieuwd naar, heb de catalogus thuisliggen en ik heb hier aardig wat leuke kleding in gezien!
Hi, Ik heb wat dingen bij baby-walz besteld (kleertjes, flessen ed), vond het wel een prettige webwinkel. Kon achteraf met acceptgiro betalen, dat vind ik altijd fijn. Kleine dingen werden bij mij binnen een week bezorgd. Heb geen ervaring met het bestellen van grote dingen of de klantenservice, maar baby-walz komt wel over als een betrouwbaar bedrijf. Succes! Groetjes Rosa
vind dat er namelijk veel leuks te koop is. is de kwaliteit van de kleding een beetje goed want ik zat er zelf over te denken om daar wat te bestellen
hoi hoi voor destiney had ik haar ledikantje gekocht met alles erop en eraan heeeel betaalbaar echt goede kwaliteit en zeer vriendelijk en snel bezorgd dus ik zou zeggen lekker ervoor gaan groetjes nathalie
mn zusje heeft daar destijds autostoeltjes en kinderstoelen besteld en dat werd keurig op tijd bezorgd en de kwaliteit was uitstekend. Het zijn dezelfde spullen als bv bij de prenetal
Bedankt! Fijn om zulke goeie reacties te horen! Dan ga ik lekker daar mijn kinderwagen bestellen over een tijdje! Tinkerbel
Ik had er positie kleding besteld en daar was niets mis mee! Was geleverd zoals van te voren was aangegeven en zeker fijn later met acceptgiro betalen!
Ik heb vorige week een wiegje besteld bij BabyXpress. Is ook heel goed bevallen, wiegje was met 3 dagen binnen en werd goed geinformeerd per email over de status van de bestelling. Daarnaast was het wiegje ook nog heel goed ingepakt. Ook een aanrader dus!
wisten jullie dat www.babywinkel.nl de nederlandse site van de babywalz is, scheelt meestal 5 euro per artikel (tenminste van wat ik bestelde) en het komt gewoon van babywalz misschien hebben jullie er wat aan!
Ik heb er toen een Nike pakje besteld voor mn zoontje! Pakje was na 2x wassen al stuk! De onderkant van de rits was afgebroken :S Voor mn zoontje zn verjaardag had ik een politiemotor besteld, die is nooit aangekomen,waardoor ik de dag voor zn verjaardag nog snel iets anders moest zoeken.