hoi allemaal, laatst zag ik een stofzuiger bij de lidl in de aanbieding. komt wel eens vaker in de aanbieding daar. voor 60 euro dacht ik. nu valt onze samsung stofzuiger na 6 jaar al een beetje uit elkaar hij doet het nog prima, maar dacht als die van de lidl goed is, schaf ik die wel aan voor 60 euro. Heb ik tenminste nog een fatsoenlijke stofzuiger als deze het begeeft. onze samsung hadden wij toen voor 400 euro gekocht. zoveel geld wil ik nu niet uitgeven aan een stofzuiger & de goedkope van mediamarkt vind ik ook 10 x niks Dus: heeft er iemand antwoord op mijn vraag?
Ik weet niet welke ze nu in de aanbieding hebben maar ik heb er vorige jaar een gekocht bij de lidl van dirt devil. Zo'n rooie rakker 😂 Heel tevreden mee en zuigkracht is prima. Enige nadeel is dat filter erg vaak gereinigd moet worden want dat merk je wel in zuigkracht. Maar voor die prijs prima apparaat.
Ik,zou zeggen niet doen.Ik heb hem vorig jaar gekocht in het begin prima,maar al gauw verloor ie zijn zuigkracht.Ook is het snoer erg kort.Ben blij dat ik nu een echt goeie heb gekocht.
Ik heb er ook weleens aan gedacht om te halen, maar ik twijfelde heel erg. Ik ga deze halen Sauber stofzuiger V20 | Blokker Misschien ook iets voor jou?
Ik ken deze stofzuiger niet, maar heb wel slechte ervaring met goedkope stofzuigers. De eerste tijd prima maar al snel verliezen ze de zuigkracht. Uiteindelijk gewoon een goede Miele stofzuiger gekocht die iets duurder was maar die gaat ook alweer jaren probleemloos mee.
Die hebben mijn ouders gehaald en hebben hem weer terug moeten brengen omdat de borstelt er niet goed op blijft. Hij kwam er tijdens het stofzuigen steeds weer uit..
Dus je hebt hem al een jaar en bent er nog steeds tevreden mee. Tja filter reinigen is geen grote moeite. Maar volgens mij was deze geen dirt devil.. Die zag ik laatst bij de kruidvat in de aanbieding voor 50 euro trouwens.
Beste koop van consumentenbond is 115,- euro ongeveer, dan weet je dat je een stofzuiger hebt die prijs kwaliteit erg goed getest is. Wat is de beste stofzuiger? | Consumentenbond
Ik heb de Dirt Devil van Lidl nu een jaar. Snoer is wel erg kort maar voor de rest ben ik er erg tevreden mee. Filter maak ik elke 3 á 4 weken schoon (doe ik met mn oude stofzuiger die ik op zolder heb staan).
ik heb een zakloze stofzuiger van de lidl. wat een drama! hij zuigt nog wel goed, ik ga ook altijd over de bank. dan moet ik gewoon dat schuifje iets open zetten, anders zuigt ie zich vast aan de bank. maar hij hangt met van die grote postbode elastieken in elkaar. dat knopje waarmee je het stofreservoir eraf kan halen sprong er na de tweede keer zuigen al af. maargoed met een elastiek blijft de boel dus wel bij elkaar. maar de stekker wil niet meer inwendig oprollen, ik moet hem nu met de hand invoeren zeg maar. en dat houdertje waar je de stofzuigermond op kan zetten is ook niet meer goed. ik wil nooit meer een apparaat met stekker van de lidl.