Hoi ik krijg binnenkort visite voor mijn verjaardag, en ik wil graag weten wat nou lekker is maar niet te zoet, de meeste zijn op 'dieet' altijd gezeur van dit is te zoet etc. Hebben jullie een voorkeur voor gebak ? En ik ga van de hema kopen dus graag iets wat daar in het assortiment is Geen slagroomtaart
Aahhhh heb jij ook van die dieet zeikerds in je omgeving.. Ik haal niet eens taart meer maar maak een maaltijd voor ze, iets van rijst met vlees of stamppot met spek en rookworst ofzo. Ik kan altijd mijn lekkere taart weggooien. Of ken je deze ook:"Doe mij maar de helft!" Grrr het zijn al zulke petieterige stukjes.
De rijstevlaai is daar erg lekker, vind ik ook niet verschrikkelijk zoet. Maargoed als je op dieet bent zijn alle taarten/vlaaien te zoet..
Ik vind echt alles lekker! Mijn nieuwe favoriet vd Hema is framboos-cheesecake, maar die aardbeien-slagroom vind ik ook errug lekker! Ik bak zelf overigens met elke verjaardag een appeltaart (en dan verder taarten van de Hema) en die is altijd als allereerste op!
ik hoop atijd dat mensen geen taart willen, dan kan ik hem zelf de daaropvolgende drie dagen opeten. Ik zou dus een dikke vette slagroomtaart halen.
Wat een zeikerds zeg.. als ze op dieet zijn motte ze helemaal geen gebak nemen.. ik zou lekker halen wst je zelf lekker vind.. koop je maar een pak rijstewafels extra bij de hema . Kenne ze daar aan knabbelen
Weight watchers heeft een dieet cake die makkelijk te maken is! Hier is het taart of niks... Je kan niet altijd rekening houden met iedereen.
Mokka taart vind ik erg lekker. En voor die miepen die áltijd op dieet zijn waardoor jij altijd met taart blijft zitten, zou ik een tandenstokertje geven. Gaan ze daar maar op sabbelen. Wie eet er nou geen taart, het is nog gratis ook! Gekken
Whaha ja ik haalde ook altijd standaard te veel zodat ik zelf meerdere stukken kon eten!! maar nu na de zwangerschap kom ik sneller aan dus ben ik zelf zo'n dieet zeikerd geworden.. haha
Ik maak vaak zelf kwarktaart maar dan met iets andere ingredienten. Ik gebruik ipv kwark Yoghurt (griekse). ipv slagroom, verse vruchtensap (vaak even in de blender met verse aardbeien oid). Lekker fris en een stuk minder vet. Krijg altijd complimenten.
Ja hier ook van die zeikerds, of ze nemen 2 hapjes van de taart en zeggen dat ze vol zitten of dat gezeur dat het te zoet is.