emotioneel

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door ikkuh, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh

    ikkuh Actief lid

    3 sep 2007
    278
    0
    0
    hey dames hier ben ik even weer.
    ik word soms helemaal gek van me zelf..
    als ik bijv een goeie vriend van me an de telefoon heb en die doet kortaf dan word ik helemaal sip.of als hij een smsje stuurt met groetjes inplaats van een kus haha niet normaal gewoon.
    ik zit er soms best nog wel mee dat ik alles alleen moet doen
    ene keer wil ikhet heel graag maar soms dan komt er iets te sprake en dan word ik weer sip..
    hebben hier meer dames last van?
    gister had ik een infoavond bij ons in he ZH over de bevalling en dan zie je gewoon heel veel stelletjes.. ik kan er heel goed mee overweg dat ik alles alleen ga doen en later een vriend ontmoet maar soms moet ik echt even huilen en me verhaal kwijt.

    nouw hoop dat er nog meer meiden zijn die dit hebben

    groetjess
     
  2. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hormonen hormonen... erg he
    hopelijk kun je het hier op het forum van je af schrijven? als je niemand hebt om tegen te beppen thuis, valt het niet mee he

    {knuf}
     
  3. ikkuh

    ikkuh Actief lid

    3 sep 2007
    278
    0
    0
    dankje wel
    jaah ik dacht dat die vriend van me dat kon
    maar blijkbaar heeft ie andere dingen
    ik moet me er echt over heen zetten.

    gaat wel lukken
    groetjess
     
  4. ikkeben25

    ikkeben25 Nieuw lid

    12 jan 2008
    2
    0
    0
    bakker
    onbekend
    ik herken dat ook wat je zegt.. en ik wordt verdrietig als ik al die stelletjes samen alles zie doen.. dat wilde ik ook zo graag.. een man die er samen met jou voor gaat.. maar waar je niet aan onderdoor gaat maakt je sterker!
     
  5. ikkuh

    ikkuh Actief lid

    3 sep 2007
    278
    0
    0
    jah nee precies!
    we redden het wel alleen maar soms is het gewoon moeilijk!
    ik moet ook eerlijk bekennen dat k er ook wel over ga praten met iemand.. ik kan er straks niet bij gebruiken helemaal in een dip te komen als me kleine meissje er is..
    en heb nog ma 3enhalvemaand te gaan... wil het nu gewoon goed voor elka hebben !
    thxx
    gr
     
  6. Anique

    Anique Niet meer actief

    als je niemand in je omgeving hebt om erover te praten zou ik er eens over denken om er met een professioneel iemand over te praten.. kan heel veel schelen! En zij kunnen je ook handige tips geven om te zorgen dat je je beter gaat voelen.
     
  7. lotje12345

    lotje12345 Nieuw lid

    14 jan 2008
    2
    0
    0
    huisvrouw
    Utrecht
    Ik ben ook alleen en heb nog 4 weken te gaan.
    In het begin had ik ook n hoop mensen om me heen die me allemaal wel zouden steunen.
    Die zijn nou nergens meer te bekennen en idd je word er echt chagenrijnig van.
    Ik kan me er het ene moment heel druk om maken en 10 min later denk ik ik pak jullie nog wel terug hiervoor.
    Gelukkig zijn er n paar waar ik wel op kan rekenen, meeste zijn nog mannen ook.
    Gelukkig heb ik hele fijne ouders en zussen die er echt altijd voor me zijn. heb jij dat niet?
    Want uiteindelijk heb je met hun na de zwangerschap het meest te maken en nieuwe vrienden zijn zo weergemaakt als je weer helemaal fit bent en emotioneel weer inevenwicht.
    Probeer positief te blijven.
    hahaha moet lachen dat ik dat tegen n ander zeg want het lukt me zelf ook niet altijd.
    Denk aan de leuke tijd die je met je kindje gaat krijgen, daar heb je anderen niet voor nodig.

    XXX
     
  8. ikkuh

    ikkuh Actief lid

    3 sep 2007
    278
    0
    0
    even voor op de vraag trug te komen
    ik heb er iid iemand om mee over te praten opgezocht en we starten volgende week...
    ben er wel blij mee...
     
  9. Liz0104

    Liz0104 Fanatiek lid

    14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    hej, ik ben misschien nog jong en onbezonnen
    maar ik ben er zeker van dat je het zal kunnen!
    ik wens je veel succes, en weet wat je zelf doet, doe je altijd beter !
    xxx
     
  10. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    als je je niet prettig voelt bij een psycholoog zou je ook een maatschappelijk werktsre kunnen vragen. ik ben daar meedere malen geweest om mijn hart te luchten na het overlijden van mijn kindje. ze gaf me een luisterend oor, praktische informatie en ging niet in mijn verleden zitten wroeten ofzo
     

Deel Deze Pagina