elektronische yahtzee?

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke1610, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    heeft iemand een elektronische yahtzee waar die nix meer mee doet? is geloof ik van Hasbro.. kan ook een ander merk zijn als t maar elektronische yahtzee is.. zoek al eeuwen zon ding en in de winkels zijn ze niet meer te krijgen.
    wil er uiteraard voor betalen hoor!
    of weet iemand misschien waar ik zo'n ding dan nog wel kan kopen?
    heb echt overal al gekeken, heel internet afgestruind en alle speelgoedwinkels gehad ...

Liefs Marieke

2. niemand? :(

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb even snel voor je gekeken en volgens mij zijn ze wel in het buitenland via internet te koop. Ik heb hem toendertijd bij Blokker vandaan, weet niet of ze hem nog hebben.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Poeh heej, ik weet dat ik nog wel dat ding érgens moet hebben.. maar zou niet zo weten waar.. Ik heb m een paar jaar geleden bij de bart smit gekocht.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ik heb m gevonden. Hij is van MB en doet t nog steeds ;) is zgan. Ik hoor het wel van je.

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    De action heeft ze nog wel , althans dat is de laatste winkel waar ik ze nog niet heel lang geleden heb gezien.

Erg verslavend Yathzee, heb ze van papier tot elektronisch :D

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Zie je, ik wist dat ik het spel ergens had gezien niet zo lang geleden... He he nu weet ik weer waar... :D Bedankt he!

8. luuus

luuus Niet meer actief

ik heb er ook een ligge zo goed als nieuw van hasbro...:D wil hem wel naar je opsturen heb dat ding nog nooit gebruikt

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb 'm laastste nog ergens in de winkel gezien. Misschien ook wel bij de action. Veel speelplezier!

10. zooo hihi dacht komt geen reaktie meer op!! maar toch wel :D:D

nou heb ik toevallig de supermazzal gehad dat ik er in een gehucht bij een heel klein speelgoedwinkeltje 1 heb gekocht gisteren. maar ze hadden er maar 1 en mn vriendin wil er ook 1. dussss.. zal jullie beide even pben :)
    dank jullie dames!

Deel Deze Pagina