Ik ben op zoek naar een fijne elektrische kruik. We gebruiken niet heel vaak kruiken maar soms bij buikpijn, rugpijn of heel koud halen we hem uit de kast. Tot nu toe hebben we een warm water kruik maar ik ga liever voor een veiligere elektrische optie. Nu ken ik uiteraard Stoov maar die vind ik best aan de prijs. Ik wil wel graag een kruik van wat groter formaat, ongeveer vergelijkbaar met een warm water kruik. Heeft er iemand ervaring met een fijne kruik die je kunt aanbevelen?
Ik heb deze, een soort flexibel matje, en hij is echt fantastisch! Wordt heel snel heel warm. 23 euro aankoop van het jaar moet ik zeggen. Bekijk bijlage 765267
Ik had van stoov de elektrische kruik gekocht maar die heb ik retour gestuurd. Werd helemaal niet echt warm (op de hoogste stand was ie wel ff redelijk warm maar dat duurt maar even). Ik ben dus weer overgestapt op een ouderwetse kruik.
https://www.soozly.nl/product/soozly-grey-elektrische-warmwaterkruik/ Deze hebben wij en daar zijn we heel tevreden over. Fijne vorm en formaat om op je buik bijvoorbeeld te leggen. Wordt goed warm en blijft ook lang warm.
Wij hebben de electrische kruik voor baby's gehad. Dag 1 al stuk, weer een andere en ging nog geen jaar mee. Daarna omgeruild voor huismerk van de prenatal maar dat was het ook niet. Hij laad wel op maat blaast zich te hard op om warm te worden. Hij gaat dan uit en geen warme kruik. Dan zou ik gaan voor zo'n matje.
Je hebt ook kussens maar dat is misschien ook niet handig.die werken met een power bank. Dus redelijk draadloos. Als de electrische kruiken het doen is het ideaal maar heeft een korte levensduur.
Wij hebben al jaren een Zensy maar wilde er 1 bij en deze zijn niet meer te koop. Nu de Deryan kruik gekocht, heel tevreden over en blijft echt lang warm! https://www.deryan.com/products/elektrische-warmtekruik?variant=47087021031762¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&tw_source=google&tw_adid=679255570728&tw_campaign=20741772157&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6bWNkODJhAMVB4RoCR10mwIpEAQYASABEgJQEPD_BwE
Ja ik heb hem nog. Ben benieuwd wat je kan doen. Hij is koud plat maar sluit je die aan dan hoor je het borrelen en dan is hij niet warm maar staat hij bol en plopt hij uit.
Weet niet welk merk je hebt? op Prenatal kan ik hem niet vinden. Wel dat ze de Soozly hebben verkocht. In het filmpje gaat het over de Soozly, hopelijk heb je dezelfde. Of een die hetzelfde werkt.
Wij hebben een Zensy en 3 x Soozly. Al jaren. Ideaal. Kinderen hadden ruzie om wie de kruik mocht, dus nu hebben we er 4 . Ik heb ook een Stoov kussen maar die vind ik niet zo fijn, tenminste voor dat geld.