Even een vraagje. Hema heeft van die elastische rompers, echt ideaal, maar hema heeft alleen van die dubbele maten Waar kan ik elastische rompers vinden met lange mouw in maat 80? Wie heeft de gouden tip, zoek me rot op het internet Groetjes Ilse
H&M? Die vind ik persoonlijk mooier dan de Hema, hebben geen overslag op de schouders maar 2 drukknoopjes
Ik lees even met je mee! Ik heb overal wat gekocht en dacht zie wel wat wel en niet bevalt, maar die rompers van de Hema zijn inderdaad ideaal!!!
Bij de HANS? volgens mij heb ik er daar een paar gekocht.. ben ook gek op die hema hempjes, leuk tuniekje er overheen en voila!
Ik zit met hetzelfde probleem. Valerie haar rompers maat 62/68 zijn nu een beetje te klein. En maat 74/80 is weer veelste groot. Vooral die spaghetti rompers zijn erg fijn met dit weer. Helaas zit er geen hans textiel hier in de buurt.
Van de meeste rompers die er zijn vind ik dat Hema rompers het beste in model blijven en ook mooi blijven. De meeste andere merken rekken naar alle kanten uit en blijven niet goed in vorm.
Hema rompertjes zijn hier eigenlijk de enige die mooi in model blijven na tig keer wassen! Maar die met spaggetibandjes vind ik ook geen ideale maten! Of te klein of net te groot! Maar die andere met korte mouw die zijn fantastisch! helemaal niet per 2 verpakt zitten!
Bedankt voor jullie reactie's. H&M heeft inderdaad ook fijne rompers en van 1 maat, denk dat ik toch ook daar even ga kijken, alleen zijn die niet stretch (schrijf je dat zo ) Hans textiel zit hier in de buurt, dus das ook wel een goeie, dara heb ik inderdaad van de kleine maatjes ook fijne rompers van gehad, was ik alweer vergeten Ja die dubbele maten zijn erg irritant als je naar de grootste maat toe gaat. Mijn zoon gaat dus nu richting de maat 80 met kleding, maar de 74-80 rompers trekken er dus nu al een hoop van :x Bedankt en andere tips zijn nog welkom!! (anders moet ik die elastische maar uit mijn hoofd zetten, want die katoenen zijn ook gewoon goed ) Groetjes Ilse