Zijn er meer vrouwen hier die tijdens de eisprong bijna hetzelfde klachten hebben zoals dat van bij de ongesteldheid? Ik heb Dan obstipatie, krampen , prikkelbaar, en eigenlijk gewoon niet leuk tijdens mijn eisprong. Sex hebben is rond die tijd ook erg ver gezocht! Ingebouwde anticonceptie!
De krampen zijn herkenbaar. De afgelopen maanden heb ik er geen last meer van gehad tot vorige week. Echt 24u lang ongi krampen gehad. Niet zo heftig als tijdens de ongi maar het kwam er aardig bij in de buurt. Sex en buikpijn gaan bij mij absoluut niet samen. Daarom zorgen we ervoor dat we voor de eisprong bezig zijn geweest. ik zie trouwens dat je binnenkort gaat trouwen: gefeliciteerd. Wij zijn ook getrouwd op de dag dat wij 10jr samen waren.
Hoe voelt het dan precies? Ik heb uitgerekend dat ik vandaag een eisprong moet hebben, maar had afgelopen vrijdag erge krampen/steken ten hoogte van mijn blaas. Dit hield bijna een volle dag aan. Als dit de eisprong was ben ik nu te laat vrees ik...
Bij mij voelt het aan als krampen en een zeurderig gevoel onder in mijn buik zowel links als rechts. Daarbij trekt het ook door naar mijn rug boven mijn billen. Bij iedereen kan het weer anders voelen en het is dat ik een regelmatige cyclus heb waardoor ik weet dat dat waarschijnlijk mijn eisprong is geweest. Om zeker te weten of dat het de eisprong is geweest, dan kun je beter met de temperatuurmethode werken of met behulp van ovulatietesten werken. Die gebruik ik beide niet, maar daar aan kun je zien of het je eisprong is geweest of niet.
hoi ik had 28 jan me eisprong en ik voelde me in de avond echt raar in me buik krampen wat doortrok naar liezen en bovenbenen net als heeelllle lichte weeen.. had toen ook geen zin in sex, maar heb het toen toch maar gedaan. En ja hoor deze ronde is het ook gelukt.
Ik bedoel trouwens meer Dan alleen wat krampen, maar vooral geestelijk, dat je niet goed in je vel zit, door hormonen..
had daar ook een topic over, ik heb een paar dagen last van buikpijn, misselijk, opgeblazen, hoofdoijn, verschillende (en wisselende) klachten. Maar met dat mn ei nadert voel ik mn humeur gewoon zakken. Ben niet echt sjacherijnig dan, maar down, lusteloos, moe enzo..
Ik heb vandaag erge krampen in mijn baarmoedet wat weer een beetje voelt als blaasontsteking maar dan in mijn baarmoeder dus.. Vraag me af of dit de inleiding is naar een eisprong, want die zou er over een paar dagen aan moeten komen. Of misschien is het wel al bijna de eisprong.. Alleen de afscheiding is nog niet helemaal helder, dus dat zou haast niet kunnen dan toch?
Ik doe het gewoon altijd vaak voor die klachten beginnen, haha. Het werkt! Afgelopen eisprong had ik een heel klein beetje bloedverlies.
Hallo Allemaal Ik heb aan een positiefe ovulatie test rond 6 feb. dus zijn me vriend en aan 2 dagen aan het klussen geweest. nu heb ik sinds een aantal dagen veel witte afscheiding gevoelige tepels en indd ook krampjes in mijn onderbuik hoogte van het schaambeen. Maar ik heb 3jan. mk gehad en sinds dien nog niet weer ongesteld geweest dus en denk elke x als ik ga plassen oo ben ik nu ongesteld geworden? omdat ik welke die die krampjes heb. maar nee niet ongesteld... zijn dit eisprong klachten?
Uhm, die dingen herken ik wel van deze maand....... het kan te maken hebben met hcg wat nog in je lichaam zit of je bent misschien al opnieuw zwanger? Spannend zeg.
Ok bedankt. Nou op nieuw zwanger ? ik heb net begin vorige week mijn eisprong gehad , dus das wel er vroeg of niet?
Spannend Dorientje! Hier vandaag erg pijn link onderin mn buik, denk dat ik toch vandaag de eisprong heb, voelt erg stekend, en sinds vanavond doet het echt super zeer als ik loop. Rest van de dag wel pijnlijk maar niet zo aanwezig als nu.
Ja erg te spannend. alleen vind het ook eng . heb er geen goed gevoel bij maar ja we zien we meer kunnen we niet doen jammer genoeg Dus voor jou ook over 14 dagen testen ? Heb net echt veel klachten meer van 2 a 3 dagen . Alleen nog wel redelijk wat witte afscheiding
Kan ik me voorstellen hoor! Ik zal voor je duimen, zou toch geweldig zijn he! Maar inderdaad meer dan wachten kan je neit doen.. helaas.. Afscheiding vind ik wel moeilijk te bepalen, deze cyclus is het weer anders bij mij dan de vorige en ik voel mijn eisprong nu echt duidelijker dan de vorige cyclus. Heb nu het gevoel alsof er een enorme luchtbel in mijn eierstok zit ofzo, kan het niet anders uitleggen. Ja ik dan over 14 dagen, maar ik hou mijn NOD maar aan van 29 feb, vind ik wel een leuke datum
Het is geloof ik niks geworden deze ronde vanwege mijn klachten . Er was constant wat! Dan chagrijn, dan moe, dan hoofdpijn, dan pijnen in mijn onderbuik, dan mijn rug. Nou volgende ronde hopen dat het minder op elkaar zitten en dat er wat ruimte is waar we gewoon van elkaar ook kunnen genieten zodat er wat mag gebeuren! Haha