eindelijk leven gezien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door alexandrabrink, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandrabrink

    1 jun 2006
    53
    0
    0
    dordrecht
    Gisteren was het dan eindelijk zover toen had ik mijn 1e echo was er toch wel erg zenuwachtig voor en kon me ook niet zo goed concentreren op mijn werk maar het is allemaal gelukt.
    Maar ik heb dan toch echt eindelijk leven gezien, het was een echt onwijs gevoel om het allemaal zo lekker te zien bewegen en dan het hartje te zien kloppen. Het gaf me echt een heel gerust gevoel.
    Ik geniet er haast nog meer van nu. :)

    groetjes Alexandra
     
  2. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Wat leuk dat alles er goed uitzag, fijn gevoel he?
    Ik heb gisteren ook mijn eerste echo gehad (zie album), en ik was zo ontzettend onder de indruk en daarna zo opgelucht.

    Zo langzaamaan begin ik er warempel een beetje vertrouwen in te krijgen dat het goed komt.

    Groetjes, Wendy
     
  3. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hee er zijn er veel met een eerste echo!
    Gefeliciteerd Alexandra!!! 8)
     
  4. alexandrabrink

    1 jun 2006
    53
    0
    0
    dordrecht
    Het is inderdaad een fijn gevoel he en ik had ook echt het gevoel van nu hoef ik me niet meer zo erg ongerust te maken van of het allemaal wel goed gaat. Het was erg geruststellend.
    Grotejs Alexandra
     
  5. Maychodo

    Maychodo Lid

    27 mrt 2006
    84
    0
    0
    Alkmaar
    Ik zie dat heel veel al bij 8 a 9 weken een echo hebben gehad. Maar ik krijg er pas 1 bij 12 weken is dat normaal
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ja dat is normaal.
    Maar wanneer je een onregelmatige cyclus hebt, of er twijfel is aan de zwangerschapsduur, of een eerdere miskraam, word ervaker een echo eerder gegeven.
    Maar in zo'n geval krijg je met 12 weken niet weer een ( soms wel natuurlijk)
    Maar het gebeurd vaak dat je rond week 12 je eerste echo krijgt.
     
  7. djezelf

    djezelf Fanatiek lid

    13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Leuk om te zien he!!! Zo'n opluchting om te zien dat het allemaal goed is!!

    gefeliciteerd.

    gr. debby
     
  8. wish

    wish Lid

    15 jun 2006
    25
    0
    0
    O wat leuk! En Wendy wat een moioe foto! Zo'n klein frummeltje!
    Wij mogen a.s. dinsdag voor een eerste echo. Ik hoop dat het dan voor ons ook wat "echter" wordt, het is nog zo onwerkelijk. Eigenlijk durven we gewooon niet al supersuperblij te zijn. Ik denk dat dat na zo'n eerste echo toch wel wat verandert!
     

Deel Deze Pagina