Egypte begin februari

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sidmick, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Is er weleens iemand begin februari in egypte geweest? Hoe is het weer dan. Ik ben tot nu toe altijd in maart geweest en dan is het overdag heerlijk (de avonden wel fris) Waarschijnlijk kunnen we volgend jaar alleen maar begin februari m,aar ik vraag me af of het dan warm genoeg is

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij zijn een paar jaar geleden de 2e week van januari geweest (Hurghada). Er stond een flink frisse wind, maar op het strand op een bedje achter een windscherm was het 25 graden dus heerlijk bikiniweer (zowiezo hele week volop zon), ideaal weer ook voor excursies (we hebben een tocht op een quad gemaakt, koraal bekeken met boot en zo) en dan is een bermuda en poloshirt voldoende. 's Avonds heb je wel een vest, bodywarmer of longsleeve nodig. Ik vind het echt een aanrader, beter dan de canarische eilanden want daar kan het in die tijd flink koud zijn en veel regenen. Denk dat je in februari alleen maar iets warmer weer kunt treffen daar.
    Het zwembad en de zee was trouwens veel te koud, zeker het zwembad leek wel ijswater dus dat zit er denk ik dan niet in.

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Heerlijk, elk jaar weer maar dan naar Sharm el Sheikh. Perfecte temperaturen, overdag rond 25 graden en ´s avonds lekker slapen omdat het afkoelt. Wel zoeken naar resorts met verwarmde buitenbaden, dat is erg lekker en veilig.

Deel Deze Pagina