Tja, 50/56 of 62? Het is een heel mooi jasje van Lief!Lifestyle Volgens mijn vriend moet ik 62 nemen, want er moeten nog kleertje onder...Maar zelf neem je toch ook geen jas een maat groter dan je andere kleren? Ik wil niet dat 'ie erin verzuipt. En eind oktober heeft hij echt wel een jasje nodig met dat gure weer. Help! (want het is best een duur jasje , maar zo mooi )
Ik heb een jasje in maat 62 gekocht. Misschien dat je kindje erg snel uit maat 56 gegroeid is en dan vind ik het toch zonde om daar geld aan uit te geven. En tot de tijd dat het jasje te groot is kan je de mouwen oprollen. Hier ook een jasje van Zeeman, keileuk jasje voor 7 euries! Overigens vraag ik me toch af wanneer je nou een jasje aandoet. In de maxi cosi heb ik zo'n maxi cosi zak zitten en in de wagen een fleecedekentje. Misschien wordt het dan gauw te warm als je kindje kleding, een jasje en dan ook nog onder een dekentje/ in een zak ligt.
ik had een simpel vestje met muts als jas, want in de kinderwagen deed ik hem ook nog in een omslagdoek en in de maxi-cosi in een voetenzak. van maat 62 ook een vestje en bij maat 68 pas een "echte" winterjas. als je er een tijdje mee wil doen zou ik de 62 nemen en in het begin de mouwtjes omslaan bv. bovendien valt lief niet heel erg ruim.
Ik heb ook een goedkoop (maar wel leuk) jasje van zeeman in maat 56. Vond het bij mijn eerste ook echt wel fijn om een jasje te hebben. Hoeft niet eens zo dik te zijn (liever niet zelfs, want dan wordt het zo propperig) maar ik vind het fijner dan bijvoorbeeld een omslagdoek. Voor iedereen is dat verschillend denk ik.
Ik had als eerste jasje een super schattig noppies jasje. Deze was ook aan de prijs vond ik en heb daarom maat 62 genomen. Hier ben ik erg blij om geweest. Hoewel Luc geen mini baby was vond ik het toch moeilijk om hem aan te kleden. Alles lijkt in het begin nog zo breekbaar. Helemaal om dan die slappe armpjes in die mouwtjes te wurmen vond ik een heel gedoe. We hebben lang plezier van het jasje gehad en het aan en uittrekken ging redelijk makkelijk omdat er nog wat ruimte over was. Ik zou dus voor 62 gaan.
Ik vond een jasje in het begin helemaal niks, mijn zoontje ook niet die begon altijd te huilen van het gefriemel. Ik had in de maxi-cosi een badcape waar ik de gordels door deed (gaten geknipt) en in de kinderwagenbak regel je de warmte wel met dekentjes. Bij een volgende zou ik eerst ook niet met een jasje beginnen, veel te veel geklooi
ik zou wachten met kopen tot het zover is.. zeker zo'n dure uitgave,, Ik heb zelf ook veel merkspul gekocht maar wel grote maten zodat hij het zeker aankan
Kijk uit met te dikke jasjes... een echte winterjas heeft zo;n kleintje niet nodig, niet in de maxicosi en niet in de kinderwagen.. Stel jezelf eens voor dat jij in je winterjas in zo'n dikke voetenzak van bijv. de maxicosi moet? En daaronder dan ook nog (vaak dikke) winterkleding? Sowieso kan die zich dan niet eens meer bewegen.. niet comfortabel! Een dikke vest met een muts & sjaaltje is beter!
Ik heb een jasje in maat 62. Gekregen van m'n schoonmoeder. Zelf koop ik geen jasje meer. Ik heb zelf nog wel vestjes gekocht. Ik denk namelijk dat ik die meer ga gebruiken als zo'n jasje...
Heb een jasje (dunner) maatje 56, en intussen al twee echte winterjasjes maat 62, gekregen dan wel maar toch...als ik in dr kastje kijk bedenk ik me dat ze meer kleding heeft dan wij zelf! En zelf hebben we nieteens zoveel gekocht!
zou zelf maatje 62 doen. ik heb een jasje gekregen, maat 56 en had geluk dat Finn zo'n kleintje was, anders was ie er met een maand uitgegroeid. Maatje 62 kon ie veel langer aan
ik had maat 50 en 56 aangeschaft..maat 50 heeft ie alleen de reis van ziekenhuis naar huis aan gehad en daarna gewoon 56 (winterjas) ik vond die dikke jasjes vooral handig voor in de kiderwagen<-- dan hoefde ik tenminste niet me zoontje tot aan zijn gezicht in te pakken met dekens dan zie je ook nog eens wat van je kind ik heb bewust gewacht met het kopen van maat 62 omdat ze dan toch al een maand of 2/3 oud zijn en het dan misschien een heel ander seizoen is. grtz Ramona
Als je voor een klein prijsje een jasje in maat 56 koopt kan het toch nooit geen kwaad. Naarmate je beebje groter wordt dan kan je daar wat meer aan uitgeven. Mocht je dat willen. Maar voor een paar euro kan je al heel leuke jasjes krijgen. En dan haal je gewoon eentje in 56 en 62. Dan heb je er eerst van allebeide eentje. Dan merk je gauw genoeg wat past.
bedankt voor jullie advies. Ik neig toch naar 62 omdat Lief! vrij klein valt.. En wachten tot hij er is kan ik niet. Dan is dit jasje natuurlijk allang uitverkocht!
Ik heb voor de beginperiode geen jasje gekocht hoor. Onze baby is nu 2,5 week en ik heb ook echt nog geen jasje nodig gehad. Ik heb wel een paar leuke vestjes, die volgens mij veel fijner zijn voor hem dan een jasje. En als ie in de kinderwagen meegaat heeft ie ook nog een omslagdoek of een deken over 'm heen. En in de maxicosi een voetenzak. Jasjes koop ik wel als 'ie wat ouder is.
( ik ben nav dit topic even naar de Zeeman geweest, wat een schattige jasjes) Voor dat jasje van Lief, ik zou 62 doen!