Hallo ik heb 7 wkn geleden mijn spiraal verwijderd, 7 dgn later een bloeding gehad van een half uur ofzo, flink maar heeeel kort. Vorige week..6 wkn later dus een lichte maar positest. 2 dagen later een negatest. Dus mk is wat ik denk. Maar tot op de dag van vandaag nog steeds geen bloed. Pijn ook niet echt, af en toe wat menstruatiekrampen. Vandaag vk gebeld en zei zegt dat ik pas volgende week een echo mag komen laten doen omdat het best gewoon een zwangerschap in heel vroeg stadium kan zijn?? Iemand dit ook ooit meegemaakt?? Ik ga er vanuit dat het een mk is..dus vind het een raar verhaal, als snap ik hun beredenering ook wel.. Iemand?
Je kunt ook bloed laten prikken om je hcg waarde te bepalen. Daar kunnen ze dan ook wel aan zien of de waardes OK zijn.
Nee afgelopen do is de laatste geweest. Ik mag idd bloed laten prikken maar ik mag nu ook die echo laten doen, ik ga er vanuit dat het een mk is en denk dus dat de hcgwaardes weg zijn. Moet gewoon de echo afwachten...maar vind het raar dat een vk denkt dat er nog leven in kan zitten na 2 negatieve testen..