Oh dames.. Ik kan niet meer. Mijn bekken, mijn heupen, mijn onderrug doen zo verschrikkelijk veel pijn. Ik heb twee keer per week fysio en toch blijft het erger worden (BI). Ik heb een baan waarbij ik de hele dag zit en met erg veel stress, de stress doet er niet zo heel erg toe ware het niet dat dat me tegenhoud om vaker pauze te nemen of om even te gaan lopen. Ik werk in een "mannen in pak wereld" en ik word dan nogal scheef aangekeken. Ik denk dat ik mij per direct 100% ziek ga melden, werk nu halve dagen (dus 50% ziek).. Maar ik voel me zo ontzettend schuldig, en daarnaast ga ik me thuis het heen en weer vervelen waarschijnlijk. Maar het ENIGE wat een beetje rust geeft is liggen, dan heb ik redelijk weinig pijn..
Ik ben ook noodgedwongen al paar weken thuis. Het ging gewoon niet meer. Ik snap dat je bang bent je te vervelen maar liggen is voor mij het beste . En jammer voor mijn collega's maar dit is toch wel beetje de tijd om aanjezelf te denken. Ik lees veel en doe zo nu en dan wat creatiefs maken voor de baby. En ben wel blij als het weekend is en mijn man thuis is maar het is fijner dan je heel de dag miet fijn te voelen en pijn te hebben. Succes!
nu al ziek melden.. Lieverd ik heb me bij 6 en 8 weken volledig ziek moeten melden. Luister naar dat lijf, anders heb he straks na de bevalling nog steeds last.
Ik ben nu 32 weken zwanger en al een aantal weken thuis. Heb mij ook enorm schuldig gevoelt en nog een week doorgewerkt om alles netjes te kunnen overdragen wat eigenlijk veel te veel was. Luister naar je lijf!!! jij en uk zijn nu het allerbelangrijkste. En vervelen dat dacht ik ook maar doordat je veel pijn hebt zul je veel rusten/slapen en dan is de dag toch al met al zo voorbij. ik doe over de wasopvouwen nu bv een hele ochtend iedere keer rusten ertussen door. Dus dan vult de dag wel. Niet schuldig voelen gewoon voor jezelf kiezen. Succes!
Ik ben 32 weken en zit ook al een paar weken thuis. Na 2 weken werd de pijn wat minder en kon ik thuis een beetje aanrommelen. Helaas nu steeds weer meer pijn, dus zal weer meer moeten gaan liggen. Doseren van dingen doen. Alles bekijken per dag en moment. Ik zeg: meld je 100 procent ziek.
Wat niet gaat, dat gaat niet. Ik heb me aan het eind ook ziek moeten melden. Ook in een mannenbedrijf. Het is niet anders. En tegen de verveling.... lang leve netflix!